Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:33Bålmuskulaturen går runt hela kroppen. Mage, sida, rygg är bål.
Ryggmusklerna sitter ihop med musklerna i sidan som sitter ihop med musklerna på framsidan. Är man stark i hela bålen får man bäst hållning både i livet och på cykeln.
Bålmuskulaturen går runt hela kroppen. Mage, sida, rygg är bål.
Ryggmusklerna sitter ihop med musklerna i sidan som sitter ihop med musklerna på framsidan. Är man stark i hela bålen får man bäst hållning både i livet och på cykeln.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 21:42Jag hade samma problem som du för några mil/pass sedan. Jag har försökt att slappna av och "släppa ned" axlarna från öronen, som dom tjatar om på spinning-passen.
Igår körde jag mitt första 5-timmarspass utan några problem alls. Tror det är en kombinatio
Jag hade samma problem som du för några mil/pass sedan. Jag har försökt att slappna av och "släppa ned" axlarna från öronen, som dom tjatar om på spinning-passen.
Igår körde jag mitt första 5-timmarspass utan några problem alls. Tror det är en kombinatio
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 11:17Har samma problem. Men det släpper lite om jag slappnar av. Jag är väl för spänd när jag cyklar.
Har samma problem. Men det släpper lite om jag slappnar av. Jag är väl för spänd när jag cyklar.