Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 07:07I mitt fall har jag fått ordinerat att träna ryggen speciellt uppe vid skulderbladen plus rumpan. Vi får se vad det ger, har precis börjat.
I mitt fall har jag fått ordinerat att träna ryggen speciellt uppe vid skulderbladen plus rumpan. Vi får se vad det ger, har precis börjat.
Quote from Fredric Lagerström on 28 June 2008, 09:00Jag har även jag problemet ovan. Haft känningar sedan 06 men har nog blivit mera konstant sedan januari i år. Har ganska nyligen börjat köra crosstrainer
och benstyrka när jag styrketränar.Detta med crosstrainer tror jag att jag läste i någon tråd.Om d
Jag har även jag problemet ovan. Haft känningar sedan 06 men har nog blivit mera konstant sedan januari i år. Har ganska nyligen börjat köra crosstrainer
och benstyrka när jag styrketränar.Detta med crosstrainer tror jag att jag läste i någon tråd.
Om d
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 11:31när jag träna låren då får jag väldigt ont och även om jag glömmer och stretcha, men sen försvinner de .
när jag träna låren då får jag väldigt ont och även om jag glömmer och stretcha, men sen försvinner de .
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 13:01Jag hade dåliga reflexer genom höger höftböjare, men efter knäck o knak var de med i matchen igen. DEt kunde också påverka tydligen
Jag hade dåliga reflexer genom höger höftböjare, men efter knäck o knak var de med i matchen igen. DEt kunde också påverka tydligen
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 13:14anders, jag har inga reflexer alls tyvärr
anders, jag har inga reflexer alls tyvärr
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 19:21Hejsan allihopa!
Jag har haft problem med framför allt min högra baksida av lår sen ca mars år 2007. Jobbigt eftersom jag tränare ganska mycket friidrott och det framför allt känns när jag springer snabba lopp typ 100 m och efteråt.
Efter ca 3 månader fr
Hejsan allihopa!
Jag har haft problem med framför allt min högra baksida av lår sen ca mars år 2007. Jobbigt eftersom jag tränare ganska mycket friidrott och det framför allt känns när jag springer snabba lopp typ 100 m och efteråt.
Efter ca 3 månader fr
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 20:30De är väldigt bra övningar du gav en j ennika 🙂 för jag har själv ont i låren ibland,benen viker sig utanförvarning
De är väldigt bra övningar du gav en j ennika 🙂 för jag har själv ont i låren ibland,benen viker sig utanförvarning
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 22:21Tackar Jennika det ska jag prova.
Tackar Jennika det ska jag prova.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 22:40Jennika, provade din övning 2 men jag tyckte mest det tog på rumpan. Gör jag fel då?
Jennika, provade din övning 2 men jag tyckte mest det tog på rumpan. Gör jag fel då?
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 00:15Anders: Jag brukar själv mest känna att ryggen blir helt skönt utsträckt och har aldrig kännt något i rumpan. Så jag vet inte...
Glömde skriva det innan: 2:an titta ner i golvet hela tiden och typ kuta med ryggen när man är tillbakalutad. 😉
Anders: Jag brukar själv mest känna att ryggen blir helt skönt utsträckt och har aldrig kännt något i rumpan. Så jag vet inte...
Glömde skriva det innan: 2:an titta ner i golvet hela tiden och typ kuta med ryggen när man är tillbakalutad. 😉