Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 20:36Kom precis hem från akuten på Danderyd. EKG, diverse blodprover, blodtryck mm blev det. Doktorn konstaterade att allt var som det skulle. Varför det gjorde ont kom vi inte fram till. Kanske nån muskel eller nåt?
Skönt att ha det gjort i alla fall =)
Kom precis hem från akuten på Danderyd. EKG, diverse blodprover, blodtryck mm blev det. Doktorn konstaterade att allt var som det skulle. Varför det gjorde ont kom vi inte fram till. Kanske nån muskel eller nåt?
Skönt att ha det gjort i alla fall =)
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 21:45Bra att du kollade upp läget. Skönt att det inte var något allvarligt.
Bra att du kollade upp läget. Skönt att det inte var något allvarligt.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 22:23För ett par år sen så fick jag också ont (håll tror jag) i Bröstet/mellanhjärdet på höger sida mot lungan. Inte så högt upp som du verkar ha haft dina smärtor.
Fick det några gånger på långpass, kände mig under perioden i ganska dåligt form.
Men det va
För ett par år sen så fick jag också ont (håll tror jag) i Bröstet/mellanhjärdet på höger sida mot lungan. Inte så högt upp som du verkar ha haft dina smärtor.
Fick det några gånger på långpass, kände mig under perioden i ganska dåligt form.
Men det va
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 22:51nu kan du ju träna på för fullt igen istället för fundera 🙂 bra att du kolla upp det
nu kan du ju träna på för fullt igen istället för fundera 🙂 bra att du kolla upp det
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 09:17Ja, bra att du kollade! Liknande erfarenhet själv, har antagligen slitit till något i muskulaturen kring bröstet. Får i perioder en molande smärta på vänster sida och varje gång det dyker upp blir man givetvis lite nervös trots att det kollades upp för et
Ja, bra att du kollade! Liknande erfarenhet själv, har antagligen slitit till något i muskulaturen kring bröstet. Får i perioder en molande smärta på vänster sida och varje gång det dyker upp blir man givetvis lite nervös trots att det kollades upp för et
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 11:25Jo, det känns skönt att ha kollat upp det. Inga hinder för träningen, annars hade jag nog varit lite nojig. Jag hade en ganska skön läkare. Vi pratade lite "off the record" om hur förkylningar ibland försvinner snabbare med lite träning =)
Jo, det känns skönt att ha kollat upp det. Inga hinder för träningen, annars hade jag nog varit lite nojig. Jag hade en ganska skön läkare. Vi pratade lite "off the record" om hur förkylningar ibland försvinner snabbare med lite träning =)
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 11:25Själv hade jag bröstmuskelinflammation för några år sedan och det kändes ungefär som det du beskriver när jag hade ansträngt mig. Kändes ungefär sm man trodde det skulle göra om man har problem med hjärtat, med undantaget att för mig gjorde det mycket ond
Själv hade jag bröstmuskelinflammation för några år sedan och det kändes ungefär som det du beskriver när jag hade ansträngt mig. Kändes ungefär sm man trodde det skulle göra om man har problem med hjärtat, med undantaget att för mig gjorde det mycket ond