Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 12:24tack ska testa att knyta dom lösare på söndag 😀
tack ska testa att knyta dom lösare på söndag 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 12:42Avsluta passet med 5 minuters barfotajogg på gräs eller annan lämpligt mjukt underlag.
"Det killar så skönt under foten min, jag känner gruset med tån":-)
Avsluta passet med 5 minuters barfotajogg på gräs eller annan lämpligt mjukt underlag.
"Det killar så skönt under foten min, jag känner gruset med tån":-)
Quote from Jan Lundquist on 23 May 2008, 12:56>altså i slutet av augusti
Köpte du dem ja, men vet du när de är tillverkade? De åldras sannolikt långsammare i kartongen innan du får hem dem och packar upp dem men de åldras ändå.
>altså i slutet av augusti
Köpte du dem ja, men vet du när de är tillverkade? De åldras sannolikt långsammare i kartongen innan du får hem dem och packar upp dem men de åldras ändå.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 15:48"Köpte du dem ja, men vet du när de är tillverkade? De åldras sannolikt långsammare i kartongen innan du får hem dem och packar upp dem men de åldras ändå. "
ja men jag tor dom har koll (det var av gå och löpkliniken tror jag, ett ställe som kan sin sak
"Köpte du dem ja, men vet du när de är tillverkade? De åldras sannolikt långsammare i kartongen innan du får hem dem och packar upp dem men de åldras ändå. "
ja men jag tor dom har koll (det var av gå och löpkliniken tror jag, ett ställe som kan sin sak
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 20:01När jag ska springa långpass knyter jag skorna så löst så att jag nästan skulle kunna sparka av mig dom om jag ville. Brukar bli bra när jag kommit igång och fötterna svullnat. 🙂
När jag ska springa långpass knyter jag skorna så löst så att jag nästan skulle kunna sparka av mig dom om jag ville. Brukar bli bra när jag kommit igång och fötterna svullnat. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 21:37Måste bara säga att jag tyckte Rolles tips var helcool!
Måste bara säga att jag tyckte Rolles tips var helcool!
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 23:07Vart någonstans på foten har du ont? Jag fick problem med mina "trampdynor" då jag (antagligen) ökade träningsdosen för högt. Har inga känningar kvar idag - tror det heter att ha Mortens tå - att min pektå är längre än stortån.
Vart någonstans på foten har du ont? Jag fick problem med mina "trampdynor" då jag (antagligen) ökade träningsdosen för högt. Har inga känningar kvar idag - tror det heter att ha Mortens tå - att min pektå är längre än stortån.
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 23:49###.....
###.....
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 09:43fick ont i knäna när jag sprang i dojjor som inte är spec anpassade så jag stannar med dom här. dom funkade som sagt förra året, men inte nu. snörningen är ju sånt som kan ändras på den tiden.
jag får ont "där jag tror man har vikten om man går rätt"
ha
fick ont i knäna när jag sprang i dojjor som inte är spec anpassade så jag stannar med dom här. dom funkade som sagt förra året, men inte nu. snörningen är ju sånt som kan ändras på den tiden.
jag får ont "där jag tror man har vikten om man går rätt"
ha
Quote from Funbeat user on 25 May 2008, 11:18nu har jag testat att inte snöra dojjorna så hårt och det funkade *överlycklig, jag*
idag tränade jag faktiskt kondition och inte "aj jag har ont i fötterna jag måste vila"
nu har jag testat att inte snöra dojjorna så hårt och det funkade *överlycklig, jag*
idag tränade jag faktiskt kondition och inte "aj jag har ont i fötterna jag måste vila"