Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningOnt i hälen, ändå löpträna?
You need to log in to create posts and topics.

Tips om fettkudden har hon fått. Och ja, det gör skitont. (#)

Helt riktigt Kristina. Mitt fel. Det var 3-4 inlägg angående fettkudden och slemsäcken, sen rasade grälet på varvat med nya PF-råd så jag missade det. Hoppas TS hade grälfiltret aktiverat 🙂

Som vanligt alltså. 🙂

Jag tror att Kristina, Magnus och jag höll oss lite mer till ämnet än en del andra!

Tre dagar sent, Peter. 😉

Internet är bra till mycket och vissa tips angående skador kan man nog få.

För att få en diagnos bör man nog uppsöka en läkare istället. Jag blir lite rädd när jag läser på olika forum om hur diagnoser om skador och sjukdomar gissas till höger och vänste

Återigen, både Kristina, Magnus och jag (och några till tror jag utan att läsa allt en gång till) skrev att först och främst gäller det att få foten undersökt!

Nu tror jag vi kan avsluta den här diskussionen eller starta en ny gnälltråd kanske?

Sen får man inte glömma bort lagen om orsakan och verkan för den har ju också plats här. Menar...det kan ju hända igen.

Om inte kroppen kan ta hand om den ökande belastningen, så säger den ifrån, konstigare än så är det inte.Men det är ju bara ett tillfä

Ja, det var värst var det blev pekpinnigt nu.

Karin har redan tackat för råden och det känns ju bra för alla som bidrog ditills. 🙂

🙂 jaha, så karin fick så många råd och gick vidare. Gött det, då slapp jag dåligt samvete för felrådgivning;)