Quote from Guest on 13 February 2012, 20:48ja har nyligen börja tagit upp min springkarriär igen, så ja springer inte så fort å långt, men ja får alltid så ont i huvvet efteråt, å de sitter i hela dagen. inte nå värre grjer, men endå lite svagt molande, nån som kan tänkas veta vad de kan bero på.
ja har nyligen börja tagit upp min springkarriär igen, så ja springer inte så fort å långt, men ja får alltid så ont i huvvet efteråt, å de sitter i hela dagen. inte nå värre grjer, men endå lite svagt molande, nån som kan tänkas veta vad de kan bero på.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 20:58För lite vatten kan det vara. Prövat med huvudvärkstabelett? Hjälpte för mig när jag hade det problemet.
För lite vatten kan det vara. Prövat med huvudvärkstabelett? Hjälpte för mig när jag hade det problemet.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:02Kan det vara så att du spänner dig? Jag kom på mig själv att jag lutade huvudet åt ena hållet i början av outgrundlig anledning.
Kan det vara så att du spänner dig? Jag kom på mig själv att jag lutade huvudet åt ena hållet i början av outgrundlig anledning.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:10men ja kan ju inte ta huvudvärkspiller varje gång ja ska springa..
ja undrar om de är kanske för att ja står för nära tvskärmen på springbandet...
men ja kan ju inte ta huvudvärkspiller varje gång ja ska springa..
ja undrar om de är kanske för att ja står för nära tvskärmen på springbandet...
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:20Tja, kan man ta allerigtabletter varje gång man skall springa, så varför inte huvudvärkstabletter? Men, pröva du att dricka ordentligt se om det hjälper.
Tja, kan man ta allerigtabletter varje gång man skall springa, så varför inte huvudvärkstabletter? Men, pröva du att dricka ordentligt se om det hjälper.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:22Kan så vara, testa nästa gång.
Kan så vara, testa nästa gång.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:24Prova att springa ute! (ja, jag vet att det är snö, men det går bra ändå). Hjälper det att springa ute kan det mycket väl vara att ventilationen inne är för dålig....
Men jag hade nog provat med att dricka rejält efter ett pass, speciellt om du svettas my
Prova att springa ute! (ja, jag vet att det är snö, men det går bra ändå). Hjälper det att springa ute kan det mycket väl vara att ventilationen inne är för dålig....
Men jag hade nog provat med att dricka rejält efter ett pass, speciellt om du svettas my
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:34jag är väldigt känslig för att de är kallt när ja springer ute därför ja springer inne å eftersom ja har problem med ryggen oxå vill ja inte halka å strecka den.
men ja ska prova å se vad som hjälper. för ja jag svettas som bara tusans när å efter ja spr
jag är väldigt känslig för att de är kallt när ja springer ute därför ja springer inne å eftersom ja har problem med ryggen oxå vill ja inte halka å strecka den.
men ja ska prova å se vad som hjälper. för ja jag svettas som bara tusans när å efter ja spr
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:43Skada sig vill man ju inte....då är det självklart att välja det halkfria alternativet ist för att inte springa övh. Att dricka innan passet (dock inte precis innan, då det lätt leder till håll iaf för mig) kan också hjälpa.
Skada sig vill man ju inte....då är det självklart att välja det halkfria alternativet ist för att inte springa övh. Att dricka innan passet (dock inte precis innan, då det lätt leder till håll iaf för mig) kan också hjälpa.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 21:43Om jag slarvar med vätska, dyker huvudvärken upp som ett brev på posten. Numer försöker jag se till att dricka ordentligt under dagen om jag ska springa på eftermiddagen för att slippa hälla i mig allt under tiden jag springer för det skvalpar så hemskt i
Om jag slarvar med vätska, dyker huvudvärken upp som ett brev på posten. Numer försöker jag se till att dricka ordentligt under dagen om jag ska springa på eftermiddagen för att slippa hälla i mig allt under tiden jag springer för det skvalpar så hemskt i