Quote from Funbeat user on 11 December 2010, 21:55Brukar tejpa mina benhinnor med sporttejp. Fungerar mycket bra. Kan då träna på som vanligt och sen sluta tejpa efter typ 3 veckor
Brukar tejpa mina benhinnor med sporttejp. Fungerar mycket bra. Kan då träna på som vanligt och sen sluta tejpa efter typ 3 veckor
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 11:08Projekt Barfota, det låter som ont i foten.
Kan det vara det, tror du?
Projekt Barfota, det låter som ont i foten.
Kan det vara det, tror du?
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 14:36Gör det bara ont när du springer på elljusspår...?
😀
Gör det bara ont när du springer på elljusspår...?
😀
Quote from Funbeat user on 12 December 2010, 15:01El-allergi?
El-allergi?
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 18:15Illbatting: nä, det känns i/på själva benet så ätt säga. Sitter 10-15cm ovanför fotknölen på insidan.
Blev farsa nu förra helgen så jag passar på att vila lite. Tack för tips alla. Blir nog att hälsa på en naprapat om det inte blir bättre.
Illbatting: nä, det känns i/på själva benet så ätt säga. Sitter 10-15cm ovanför fotknölen på insidan.
Blev farsa nu förra helgen så jag passar på att vila lite. Tack för tips alla. Blir nog att hälsa på en naprapat om det inte blir bättre.
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 22:21Har samma problem. Fick det diagnostiserat som stressfraktur av idrottsläkare dock utan att röntga. Det gjorde dessutom riktigt ont att hoppa på ett ben. Vilade 8veckor från löpning. Började sen lite smått, tyckte det kom tillbaka(om än mycket mildare) oc
Har samma problem. Fick det diagnostiserat som stressfraktur av idrottsläkare dock utan att röntga. Det gjorde dessutom riktigt ont att hoppa på ett ben. Vilade 8veckor från löpning. Började sen lite smått, tyckte det kom tillbaka(om än mycket mildare) oc
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 22:54En dum fråga. Strechar du ofta?
En dum fråga. Strechar du ofta?
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 00:08Det kan också vara den "inre vadmuskeln".
Typiskt för att få det är t ex att man löper på mjuka underlag och pronerar litegrann (enl min sjukgymnast). Ett annat exempel är om man har lite för gamla skor , så man "springer igenom" pronationsdämpningen - då
Det kan också vara den "inre vadmuskeln".
Typiskt för att få det är t ex att man löper på mjuka underlag och pronerar litegrann (enl min sjukgymnast). Ett annat exempel är om man har lite för gamla skor , så man "springer igenom" pronationsdämpningen - då