Quote from Guest on 14 May 2008, 10:10Hej alla glada löpare.
Jag undrar om det är någon som drabbats av samma fenomen som jag. Det gör ont under vänster knä, och det känns som om knät vill vika sig bakåt ibland. Jag hoppas på svar, och om det här är fel forum att fråga detta, så hänvisa mig
Hej alla glada löpare.
Jag undrar om det är någon som drabbats av samma fenomen som jag. Det gör ont under vänster knä, och det känns som om knät vill vika sig bakåt ibland. Jag hoppas på svar, och om det här är fel forum att fråga detta, så hänvisa mig
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:20instabilitets känslor är oftast ligament skador.
såna är inget man ska ignorera utan söka för då det ger problem längre fram i livet.
men som vanligt kan det va nått annat också.
instabilitets känslor är oftast ligament skador.
såna är inget man ska ignorera utan söka för då det ger problem längre fram i livet.
men som vanligt kan det va nått annat också.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:55Gå till naprapat är mitt råd. Lika bra att ta reda på vad det är "på riktigt". Ingen på forumen kan ställa säker diagnos och därför inte heller rekommendera behandling.
Gå till naprapat är mitt råd. Lika bra att ta reda på vad det är "på riktigt". Ingen på forumen kan ställa säker diagnos och därför inte heller rekommendera behandling.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:03Tack för era svar. Det var nämligen min nästa fråga, vart jag borde vända mig.
Ha en fortsatt bra dag. 😀Anders
Tack för era svar. Det var nämligen min nästa fråga, vart jag borde vända mig.
Ha en fortsatt bra dag. 😀
Anders
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:07Ett stort hinder med att söka hjälp tycker jag är just att veta vart man bör vända sej. När ska man gå till naprapat, när funkar en massör, när är det dags för idrottsläkare osv. Finns det några generella regler eller råd om det valet?
Ett stort hinder med att söka hjälp tycker jag är just att veta vart man bör vända sej. När ska man gå till naprapat, när funkar en massör, när är det dags för idrottsläkare osv. Finns det några generella regler eller råd om det valet?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:13det är så svårt att säga. oftast beror det på vad personen bakom yrkestitteln har snappat upp. man kan inte gömmas sig bakom leg och certifikat och diplom helt och hållet.
oftast är det bäst att gå till någon som någon du känner rekomenderat.
eller ring
det är så svårt att säga. oftast beror det på vad personen bakom yrkestitteln har snappat upp. man kan inte gömmas sig bakom leg och certifikat och diplom helt och hållet.
oftast är det bäst att gå till någon som någon du känner rekomenderat.
eller ring
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 11:53Ungefär vad jag misstänkte och fruktade. Men tack.
Ungefär vad jag misstänkte och fruktade. Men tack.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 12:39sorry. had gärna gett ett mer specifikt svar om jag kunnat
fast massörer bruka va bra på axlar. våra tekniker passar den leden aldeles utmärkt
sorry. had gärna gett ett mer specifikt svar om jag kunnat
fast massörer bruka va bra på axlar. våra tekniker passar den leden aldeles utmärkt
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 12:53Hej!
Tror jag har något liknande. Det gör ont snett nedanför knäskålen på insidan, men ibland bränner det i hela knäet. Jag var till läkare idag och han uteslöt allt utom överansträngning och föreslog sjukgymnastik. Tyvärr kan det ta en månad till ett år
Hej!
Tror jag har något liknande. Det gör ont snett nedanför knäskålen på insidan, men ibland bränner det i hela knäet. Jag var till läkare idag och han uteslöt allt utom överansträngning och föreslog sjukgymnastik. Tyvärr kan det ta en månad till ett år
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 14:23Daniel, jag har haft liknande prognos med knävärk i nio månader. Det går långsamt bättre och det gäller bara att göra sin hemläxa ordentligt. Dvs många lätta korta pass och sedan bygga på succesivt och långsamt.
Löparglädjen försvinner inte. Och man mär
Daniel, jag har haft liknande prognos med knävärk i nio månader. Det går långsamt bättre och det gäller bara att göra sin hemläxa ordentligt. Dvs många lätta korta pass och sedan bygga på succesivt och långsamt.
Löparglädjen försvinner inte. Och man mär