Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 14:359 månader!!! Jag är ju less nu efter bara tre veckor. Ska kontakta en sjukgymnast och få ett träningsprogram tänkte jag. Jag vet att jag är slarvig med stretching, förhoppningsvis får jag någon bra övning som hjälper.
Tack!
Daniel
9 månader!!! Jag är ju less nu efter bara tre veckor. Ska kontakta en sjukgymnast och få ett träningsprogram tänkte jag. Jag vet att jag är slarvig med stretching, förhoppningsvis får jag någon bra övning som hjälper.
Tack!
Daniel
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:17Daniel,
Om du sitter ner med rakt ben så kan du flytta "knäskålen" åt sidan lite.
Är du öm där under om du trycker med fingret?
Daniel,
Om du sitter ner med rakt ben så kan du flytta "knäskålen" åt sidan lite.
Är du öm där under om du trycker med fingret?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:28Hej Stefan!
Jag har flyttat knäskålen åt båda håll nu och klämt och klämt, men det känns bra där. Det onda sitter på insidan några cm längre ner.mvh
Daniel
Hej Stefan!
Jag har flyttat knäskålen åt båda håll nu och klämt och klämt, men det känns bra där. Det onda sitter på insidan några cm längre ner.
mvh
Daniel
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:39de flesta kroppar protesterar när man kör ner fingrarna i en ledkapsel. skadad eller inte
de flesta kroppar protesterar när man kör ner fingrarna i en ledkapsel. skadad eller inte
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:39Daniel,
Ok det låter som det är något med senan som går mellan knäskålen och det stora underbenet( Tibia). Knäskålen kallas för guds misstag har jag hört och det är nog inte utan anledning. om jag vore dig så skulle jag ta kontakt med en idrottsläkare.
Daniel,
Ok det låter som det är något med senan som går mellan knäskålen och det stora underbenet( Tibia). Knäskålen kallas för guds misstag har jag hört och det är nog inte utan anledning. om jag vore dig så skulle jag ta kontakt med en idrottsläkare.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 08:11Hej!
Bor i Umeå och här har vi också duktigt folk på idrottsmedicin, de jobbar ju bla med Zlatans knän. Få se om man kan få audiens där. Tack för hjälpen!/Daniel
Hej!
Bor i Umeå och här har vi också duktigt folk på idrottsmedicin, de jobbar ju bla med Zlatans knän. Få se om man kan få audiens där. Tack för hjälpen!
/Daniel