Quote from Guest on 11 May 2008, 21:54Jag får alltid ont i mitt högra lår, när jag springer. Vad kan jag göra för att slippa det?
Jag får alltid ont i mitt högra lår, när jag springer. Vad kan jag göra för att slippa det?
Quote from Fredrik Närenfors on 11 May 2008, 22:04Har du kollat om du behöver skoinlägg eller att benen är lika långa.
Har du kollat om du behöver skoinlägg eller att benen är lika långa.
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 22:04Har du kollat gruppen?
Har du kollat gruppen?
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 22:52*host* Visst är det irriterande när folk inte håller sig till grupp/inläggstema, David?
*host* Visst är det irriterande när folk inte håller sig till grupp/inläggstema, David?
Quote from mårten jansson on 11 May 2008, 23:46Men funbeat har ju ont i benet..?
Men funbeat har ju ont i benet..?
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 23:46(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 23:53FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT! JAG ÄR GANSKA NY HÄR. OCH TRODDE ATT MAN KUNDE STÄLLA FRÅGOR OM ALLT. MEN NU VET JAG . ATT SÅ ÄR INTE FALLET. ÄR LEDAEN ATT JAG STÖRT ER ELIT TANTER OCH FARBRÖDER MED
EN SIMPEL FRÅGA.
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT! JAG ÄR GANSKA NY HÄR. OCH TRODDE ATT MAN KUNDE STÄLLA FRÅGOR OM ALLT. MEN NU VET JAG . ATT SÅ ÄR INTE FALLET. ÄR LEDAEN ATT JAG STÖRT ER ELIT TANTER OCH FARBRÖDER MED
EN SIMPEL FRÅGA.
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 23:55Tror det finns en grupp om skador där du säkert finner bra svar, eller möjligtvis i löpgruppen. Kanske finns det gamla diskussioner där om lårsmärta som är värda att läsa först.
Tror det finns en grupp om skador där du säkert finner bra svar, eller möjligtvis i löpgruppen. Kanske finns det gamla diskussioner där om lårsmärta som är värda att läsa först.
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 23:57Snälla Carina, varför detta utbrott?
Det enda de försökte påpeka på sitt lite klumpiga sätt var att du kanske skulle ha större chans att få ett bra svar i rätt grupp: http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=12
Det finns massor av olika s
Snälla Carina, varför detta utbrott?
Det enda de försökte påpeka på sitt lite klumpiga sätt var att du kanske skulle ha större chans att få ett bra svar i rätt grupp: http://www.funbeat.se/life/groups/overview.aspx?GroupID=12
Det finns massor av olika s
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 00:06TACK SÅ MYCKET FÖR SVAREN! OCH SÅ TILL DIG SOM UNDRADE VARFÖR JAG BLEV SÅ ARG! JO FÖR JAG ÄR VAN VID SÅDAN MÄNNISKOR. OFTA SÅ FÅR JAG VÄGLEDA OCH SVARA PÅ FRÅGOR. MEN SKULLE ALDRIG SVARA SÅ. MEN JAG TACKAR DIG FÖR ATT DU TALA OM HUR DET LIGGER TILL. OCH N
TACK SÅ MYCKET FÖR SVAREN! OCH SÅ TILL DIG SOM UNDRADE VARFÖR JAG BLEV SÅ ARG! JO FÖR JAG ÄR VAN VID SÅDAN MÄNNISKOR. OFTA SÅ FÅR JAG VÄGLEDA OCH SVARA PÅ FRÅGOR. MEN SKULLE ALDRIG SVARA SÅ. MEN JAG TACKAR DIG FÖR ATT DU TALA OM HUR DET LIGGER TILL. OCH N