Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatONT I LÅRET!
You need to log in to create posts and topics.

Okej, jag anade att det fanns en anledning till frustrationen. Hoppas du får vettigare svar i löparforumet 🙂

Ps. Du vet att det på nätet anses som att man skriker om man skriver enbart i stora bokstäver? Jag uppfattar iaf din text som väldigt aggressiv

Sluta skrik nu Carina.
Om jag vore du skulle jag editera dina tidigare inlägg där du GASTAR för full hals. Och då menar jag att ta bort versalerna. Du gör ett dåligt intryck på oss och det gagnar dig inte i framtiden.

Funbeat är ett bra ställe och det f

Ok då vet jag det med! Håller aldrig på med sådan här annas. Men tack
ska du ha! 😀

Du lär dig snabbt (t+)

Men snälla Per! Precis som du tyckte att jag var otrevlig. Så tyckte jag att dom var det. och precis som du vill tala om det för mig. Så ville jag tala om det för dom. Men jag var inte särskilt arg . Men det var ju tråkigt att det skulle bli sådant väsen.

min "Tumme" var till Marias inlägg och handlade iofs inte om ditt inlägg alls Carina, vilket ju kan vara illa nog ...
Ledsen om du tog illa vid dig.

Och mitt inlägg handlade bara om David, inte alls om dig Carina.
Sorry att jag inte kunde låta bli att kapa tråden (H)

Jag talade bara om min solbränna på benen som är liksom tvåfärgad med mjällvit fläsklägg överst och brända klenben där under.

Det finns väl en lårgrupp?

Jo jo frost i musen kan lätt ge mjäll på tofflorna.

Och jag tänkte bara skoja till det innan det blev massa sura inlägg. Hemskt vad vi skyller ifrån oss! Förlåt. Och välkommen!