Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 00:10Okej, jag anade att det fanns en anledning till frustrationen. Hoppas du får vettigare svar i löparforumet 🙂
Ps. Du vet att det på nätet anses som att man skriker om man skriver enbart i stora bokstäver? Jag uppfattar iaf din text som väldigt aggressiv
Okej, jag anade att det fanns en anledning till frustrationen. Hoppas du får vettigare svar i löparforumet 🙂
Ps. Du vet att det på nätet anses som att man skriker om man skriver enbart i stora bokstäver? Jag uppfattar iaf din text som väldigt aggressiv
Quote from Fredrik Närenfors on 12 May 2008, 00:12Sluta skrik nu Carina.
Om jag vore du skulle jag editera dina tidigare inlägg där du GASTAR för full hals. Och då menar jag att ta bort versalerna. Du gör ett dåligt intryck på oss och det gagnar dig inte i framtiden.Funbeat är ett bra ställe och det f
Sluta skrik nu Carina.
Om jag vore du skulle jag editera dina tidigare inlägg där du GASTAR för full hals. Och då menar jag att ta bort versalerna. Du gör ett dåligt intryck på oss och det gagnar dig inte i framtiden.
Funbeat är ett bra ställe och det f
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 00:18Ok då vet jag det med! Håller aldrig på med sådan här annas. Men tack
ska du ha! 😀
Ok då vet jag det med! Håller aldrig på med sådan här annas. Men tack
ska du ha! 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 00:19Du lär dig snabbt (t+)
Du lär dig snabbt (t+)
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 00:46Men snälla Per! Precis som du tyckte att jag var otrevlig. Så tyckte jag att dom var det. och precis som du vill tala om det för mig. Så ville jag tala om det för dom. Men jag var inte särskilt arg . Men det var ju tråkigt att det skulle bli sådant väsen.
Men snälla Per! Precis som du tyckte att jag var otrevlig. Så tyckte jag att dom var det. och precis som du vill tala om det för mig. Så ville jag tala om det för dom. Men jag var inte särskilt arg . Men det var ju tråkigt att det skulle bli sådant väsen.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 01:13min "Tumme" var till Marias inlägg och handlade iofs inte om ditt inlägg alls Carina, vilket ju kan vara illa nog ...
Ledsen om du tog illa vid dig.
min "Tumme" var till Marias inlägg och handlade iofs inte om ditt inlägg alls Carina, vilket ju kan vara illa nog ...
Ledsen om du tog illa vid dig.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 01:32Och mitt inlägg handlade bara om David, inte alls om dig Carina.
Sorry att jag inte kunde låta bli att kapa tråden (H)
Och mitt inlägg handlade bara om David, inte alls om dig Carina.
Sorry att jag inte kunde låta bli att kapa tråden (H)
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 06:37Jag talade bara om min solbränna på benen som är liksom tvåfärgad med mjällvit fläsklägg överst och brända klenben där under.
Det finns väl en lårgrupp?
Jag talade bara om min solbränna på benen som är liksom tvåfärgad med mjällvit fläsklägg överst och brända klenben där under.
Det finns väl en lårgrupp?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 08:41Jo jo frost i musen kan lätt ge mjäll på tofflorna.
Jo jo frost i musen kan lätt ge mjäll på tofflorna.
Quote from mårten jansson on 12 May 2008, 09:44Och jag tänkte bara skoja till det innan det blev massa sura inlägg. Hemskt vad vi skyller ifrån oss! Förlåt. Och välkommen!
Och jag tänkte bara skoja till det innan det blev massa sura inlägg. Hemskt vad vi skyller ifrån oss! Förlåt. Och välkommen!