Quote from j sollerman on 12 May 2008, 09:46Vi måste kunna skoja till de och ha de högt till tak. Om inte så får ni starta en superseriös låst grupp!
Vi måste kunna skoja till de och ha de högt till tak. Om inte så får ni starta en superseriös låst grupp!
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 10:31Visst måste man kunna skoja, men det är inte skoj längre om någon tar illa vid sig. Är man helt ny är det inte så lätt att skilja vänligt skoj från det hånfulla.
Ibland kan det vara bättre att säga välkommen först, innan man börjar skoja med folk så att
Visst måste man kunna skoja, men det är inte skoj längre om någon tar illa vid sig. Är man helt ny är det inte så lätt att skilja vänligt skoj från det hånfulla.
Ibland kan det vara bättre att säga välkommen först, innan man börjar skoja med folk så att
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 10:48Absolut inga problem! Allt är glömt och förlåtet. Kom bara in på en sida där jag trodde att man bara ställer frågor. och så blev det fel. viste inte om att det var olika forum. har aldrig tjatat eller något dyl. självklart skulle jag presenterat mig innan
Absolut inga problem! Allt är glömt och förlåtet. Kom bara in på en sida där jag trodde att man bara ställer frågor. och så blev det fel. viste inte om att det var olika forum. har aldrig tjatat eller något dyl. självklart skulle jag presenterat mig innan
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 10:53Angående små bokstäver: Testa att trycka ner Ctrl och scrolla sedan med mushjulet så ändras textstorleken. Ctrl-0 återställer till originalinställningen. Funkar både i Firefox och IE.
Angående små bokstäver: Testa att trycka ner Ctrl och scrolla sedan med mushjulet så ändras textstorleken. Ctrl-0 återställer till originalinställningen. Funkar både i Firefox och IE.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 11:13Carina det e lugnt - mitt personbästa är väl typ 2 sek. Så lång tid tog det för mig att klicka på fel forum. Skit i jobbet o häng på forumet i stället 😉
Carina det e lugnt - mitt personbästa är väl typ 2 sek. Så lång tid tog det för mig att klicka på fel forum. Skit i jobbet o häng på forumet i stället 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 12:24(sedan trodde jag detta var en grupp att fråga om hur funbeat fungerar, inte att hur kroppen fungerar)
(sedan trodde jag detta var en grupp att fråga om hur funbeat fungerar, inte att hur kroppen fungerar)
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 12:31Mkay
Mkay
Quote from j sollerman on 12 May 2008, 12:33De kan nog vara så Marie
De kan nog vara så Marie
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 12:44Mushjulet?
Mushjulet?
Quote from Bjarne Lewin on 12 May 2008, 13:15Tack Raimond för det tipset! Det är ju superbra (t+)
Tack Raimond för det tipset! Det är ju superbra (t+)