Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:49Per nu kan jag bara inte undra längre: varför är du klädd som batman och vad är det du släpar på på bilden? Något spännande sportevenemang förstår jag men vad?
Per nu kan jag bara inte undra längre: varför är du klädd som batman och vad är det du släpar på på bilden? Något spännande sportevenemang förstår jag men vad?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:52Temakväll med Gummi?
Temakväll med Gummi?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:54David - är det nånting på hela din kropp som har namnet Per???
David - är det nånting på hela din kropp som har namnet Per???
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:57Lille P*lle Per.
Lille P*lle Per.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:16David & Ankan = Jim Carrey & Jeff Daniels
David & Ankan = Jim Carrey & Jeff Daniels
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:19En ren flå-gissning om föremålet i Pers händer:
Point 65 Crunch!
Nära?
En ren flå-gissning om föremålet i Pers händer:
Point 65 Crunch!
Nära?
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 22:33Vem e Jeff Daniels?
Jörgen - nu blev jag hungrig! Crunch crunch. Men vad e det för någe?
Vem e Jeff Daniels?
Jörgen - nu blev jag hungrig! Crunch crunch. Men vad e det för någe?
Quote from Fredrik Närenfors on 12 May 2008, 23:20Bullen. Då borde hon väl skrika i alla sina inlägg och inte bara i de hon känner sig påhoppad i, eller...... Just därför som jag tyckte hennes försök att skylla på synen var så dåligt.
Point 65 Crunch Rocket. Nära var det
(L) David. Jag älskar dig också
Bullen. Då borde hon väl skrika i alla sina inlägg och inte bara i de hon känner sig påhoppad i, eller...... Just därför som jag tyckte hennes försök att skylla på synen var så dåligt.
Point 65 Crunch Rocket. Nära var det
(L) David. Jag älskar dig också
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 23:23Jag tycker att ni har kommit ifrån ämnet för gruppen.
Jag tycker att ni har kommit ifrån ämnet för gruppen.
Quote from j sollerman on 12 May 2008, 23:50mmmus
mmmus