Quote from Fredrik Närenfors on 13 May 2008, 20:30Hon har väl ingen identitet??
Hon har väl ingen identitet??
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:22Med en grönlandskajak kan man jaga säl och isbjörn.
Du klubbar dem med paddeln.
Med en grönlandskajak kan man jaga säl och isbjörn.
Du klubbar dem med paddeln.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:24Å med en Grönstedts konjak kan man se dubbla isbjörnar.
Men nu var det väl inte det det handlade om.
Å med en Grönstedts konjak kan man se dubbla isbjörnar.
Men nu var det väl inte det det handlade om.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:26Klubba isbjörn med paddel är manligt.
Klubba isbjörn med paddel är manligt.
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:26Var det inte? En grönlandskajak är väl en havskajak om någon?
Min kusine bor på Grönland.
Var det inte? En grönlandskajak är väl en havskajak om någon?
Min kusine bor på Grönland.
Quote from Lars Mörrby on 13 May 2008, 21:27Ankan - jag trodde jag visste det, men ju mer man lär sig desto svårare blir det. Det finns en väldig massa olika kajaktyper med lite olika egenskaper och jag tror inte det finns en entydig definition på vad en havskajak egentligen är. Men ofta är "riktig
Ankan - jag trodde jag visste det, men ju mer man lär sig desto svårare blir det. Det finns en väldig massa olika kajaktyper med lite olika egenskaper och jag tror inte det finns en entydig definition på vad en havskajak egentligen är. Men ofta är "riktig
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:28Kolla så det inte e Per ni klappar till först!
Kolla så det inte e Per ni klappar till först!
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:28Sälarna har väl ingen kajak?
Sälarna har väl ingen kajak?
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:29Tack Börje!!!
E riktig = havskajak då?
Tack Börje!!!
E riktig = havskajak då?
Quote from Fredrik Närenfors on 13 May 2008, 21:38Om man är en 006a så har man många liv.
Havskajaker är utvecklade från Grönlandskajakerna. Lite större och rymligare för att kunna ta packning. Eskimoerna hade ingen packning i sina. Har alltid undrat över hur de fick hem sitt byte.
Sen finns det kajak
Om man är en 006a så har man många liv.
Havskajaker är utvecklade från Grönlandskajakerna. Lite större och rymligare för att kunna ta packning. Eskimoerna hade ingen packning i sina. Har alltid undrat över hur de fick hem sitt byte.
Sen finns det kajak