Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatONT I LÅRET!
You need to log in to create posts and topics.

Tack 007...006/008.

(De kanske käkade på paddel-thru innan de stack hem till igloon o fredagsmyste lite bland isblocken? )

Sedan finns det ytterligare någre utvecklingsgrenar som utgår från inuiternas kajak som farkosttyp, som exempelvis: forskajak, rodeokajak (eg en variant av forskajak), och surfkajak.

man skulle kunna säga att det enda som är gemensamt för alla kajaktyper

Den här tråden hade aldrig en chans...
BILD:http://www.forumspile.com/Thread-Offtopic-Derailed.jpg

Ja det e ju inte utan att man undrar hur det går för tösen ... och låret?

Adrenalin höjer ju iaf smärttröskeln.

Ingen här som har funderat på att Carinas "utbrott" kanske faktiskt hängde ihop med att hon såg dåligt, och därmed inte såg att hon slog på caps lock. Tycker nog att det verkar som en rimligare förklaring än att hon skrev med stora bokstäver för att kunna

Jag har hört fler säga (skriva) att de använder de stora bokstäverna för att de lättare ser dem. Precis som Carina gjorde här. Det är säkert så och det måste vara jobbigt för dem att de inte kan vara på webben utan att alla säger att de skriker.

"TACK SÅ MYCKET FÖR SVAREN! OCH SÅ TILL DIG SOM UNDRADE VARFÖR JAG BLEV SÅ ARG! JO FÖR JAG ÄR VAN VID SÅDAN MÄNNISKOR. OFTA SÅ FÅR JAG VÄGLEDA OCH SVARA PÅ FRÅGOR. MEN SKULLE ALDRIG SVARA SÅ. MEN JAG TACKAR DIG FÖR ATT DU TALA OM HUR DET LIGGER TILL. OCH

Finns det inga moderatorer på FunBeat? En sån här tråd skulle ju låsts för länge sedan.

Mejla Olle, det här är hans forum/diskussionsgrupp.