Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:52Tack 007...006/008.
(De kanske käkade på paddel-thru innan de stack hem till igloon o fredagsmyste lite bland isblocken? )
Tack 007...006/008.
(De kanske käkade på paddel-thru innan de stack hem till igloon o fredagsmyste lite bland isblocken? )
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:02Sedan finns det ytterligare någre utvecklingsgrenar som utgår från inuiternas kajak som farkosttyp, som exempelvis: forskajak, rodeokajak (eg en variant av forskajak), och surfkajak.
man skulle kunna säga att det enda som är gemensamt för alla kajaktyper
Sedan finns det ytterligare någre utvecklingsgrenar som utgår från inuiternas kajak som farkosttyp, som exempelvis: forskajak, rodeokajak (eg en variant av forskajak), och surfkajak.
man skulle kunna säga att det enda som är gemensamt för alla kajaktyper
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:16Den här tråden hade aldrig en chans...
BILD:http://www.forumspile.com/Thread-Offtopic-Derailed.jpg
Den här tråden hade aldrig en chans...
BILD:http://www.forumspile.com/Thread-Offtopic-Derailed.jpg
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:29Ja det e ju inte utan att man undrar hur det går för tösen ... och låret?
Ja det e ju inte utan att man undrar hur det går för tösen ... och låret?
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 22:38Adrenalin höjer ju iaf smärttröskeln.
Adrenalin höjer ju iaf smärttröskeln.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:01Ingen här som har funderat på att Carinas "utbrott" kanske faktiskt hängde ihop med att hon såg dåligt, och därmed inte såg att hon slog på caps lock. Tycker nog att det verkar som en rimligare förklaring än att hon skrev med stora bokstäver för att kunna
Ingen här som har funderat på att Carinas "utbrott" kanske faktiskt hängde ihop med att hon såg dåligt, och därmed inte såg att hon slog på caps lock. Tycker nog att det verkar som en rimligare förklaring än att hon skrev med stora bokstäver för att kunna
Quote from Bjarne Lewin on 14 May 2008, 10:12Jag har hört fler säga (skriva) att de använder de stora bokstäverna för att de lättare ser dem. Precis som Carina gjorde här. Det är säkert så och det måste vara jobbigt för dem att de inte kan vara på webben utan att alla säger att de skriker.
Jag har hört fler säga (skriva) att de använder de stora bokstäverna för att de lättare ser dem. Precis som Carina gjorde här. Det är säkert så och det måste vara jobbigt för dem att de inte kan vara på webben utan att alla säger att de skriker.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:17"TACK SÅ MYCKET FÖR SVAREN! OCH SÅ TILL DIG SOM UNDRADE VARFÖR JAG BLEV SÅ ARG! JO FÖR JAG ÄR VAN VID SÅDAN MÄNNISKOR. OFTA SÅ FÅR JAG VÄGLEDA OCH SVARA PÅ FRÅGOR. MEN SKULLE ALDRIG SVARA SÅ. MEN JAG TACKAR DIG FÖR ATT DU TALA OM HUR DET LIGGER TILL. OCH
"TACK SÅ MYCKET FÖR SVAREN! OCH SÅ TILL DIG SOM UNDRADE VARFÖR JAG BLEV SÅ ARG! JO FÖR JAG ÄR VAN VID SÅDAN MÄNNISKOR. OFTA SÅ FÅR JAG VÄGLEDA OCH SVARA PÅ FRÅGOR. MEN SKULLE ALDRIG SVARA SÅ. MEN JAG TACKAR DIG FÖR ATT DU TALA OM HUR DET LIGGER TILL. OCH
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:29Finns det inga moderatorer på FunBeat? En sån här tråd skulle ju låsts för länge sedan.
Finns det inga moderatorer på FunBeat? En sån här tråd skulle ju låsts för länge sedan.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 10:48Mejla Olle, det här är hans forum/diskussionsgrupp.
Mejla Olle, det här är hans forum/diskussionsgrupp.