Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 23:26Jag har inte tillrättavisat ngn, det jag fann klockrent var Marias "grytan-kallar-kastrullen-svart"-kommentar till David.
Frågor hamnar ibland i fel grupp eller tråd. PGA feltryckningar elelr bara ngt man missat.
Jag har inte tillrättavisat ngn, det jag fann klockrent var Marias "grytan-kallar-kastrullen-svart"-kommentar till David.
Frågor hamnar ibland i fel grupp eller tråd. PGA feltryckningar elelr bara ngt man missat.
Quote from Elias Engqvist on 17 May 2008, 22:30Detta måste vara lår-, kayak-, mus- och CAPSLOCK-tråden!
Vad gäller lår- finns div. följdfrågor som inte fått sitt svar (benlängd? mm).
Vad gäller kayak: Grönlandskayak är väl en sån som används på land (Grönland är land) och havskayak en som används til
Detta måste vara lår-, kayak-, mus- och CAPSLOCK-tråden!
Vad gäller lår- finns div. följdfrågor som inte fått sitt svar (benlängd? mm).
Vad gäller kayak: Grönlandskayak är väl en sån som används på land (Grönland är land) och havskayak en som används til
Quote from Funbeat user on 17 May 2008, 22:36Äntligen någon vettig i denna tråden.
Äntligen någon vettig i denna tråden.
Quote from Christina Hageman on 18 May 2008, 08:06Jag använder internet explorer och även om jag ställer in största storleken på just den här sidan så ändrar sig inte storleken. Förmodligen för att texterna är satta till exakta punkter i css-dokumentet.
Jag använder internet explorer och även om jag ställer in största storleken på just den här sidan så ändrar sig inte storleken. Förmodligen för att texterna är satta till exakta punkter i css-dokumentet.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 08:40Håll inne ctrl-knappen och scrolla med scrollhjulet.
Håll inne ctrl-knappen och scrolla med scrollhjulet.
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 10:08Eller (om man inte har nån mus, eller en mus utan scrollhjul) så funkar även:
ctrl och +
Eller (om man inte har nån mus, eller en mus utan scrollhjul) så funkar även:
ctrl och +
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 11:39Har man mus med förstoringsglasfunktion funkar det med!
Har man mus med förstoringsglasfunktion funkar det med!
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2008, 12:31Eller förstoringsglas med musfunktion!
Eller förstoringsglas med musfunktion!
Quote from Christina Hageman on 18 May 2008, 12:37I så fall fungerar inte min dator som era datorer för inget av era förslag funkar hos mig.
I så fall fungerar inte min dator som era datorer för inget av era förslag funkar hos mig.
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2008, 12:54Håll nere Ctrl-tangenten medan du trycker på plus-tangenten - funkar i windows - du kanske använder Mac?
Håll nere Ctrl-tangenten medan du trycker på plus-tangenten - funkar i windows - du kanske använder Mac?