Quote from mårten jansson on 16 September 2008, 20:59Jag låter absolut den sitta under hela, annars får jag hosta.. Folk brukar inte säga något men de kanske tittar lite mer än vanligt (svårt att säga, jag är ju väl medveten om att den sitter där och ser ut)...
Jag låter absolut den sitta under hela, annars får jag hosta.. Folk brukar inte säga något men de kanske tittar lite mer än vanligt (svårt att säga, jag är ju väl medveten om att den sitter där och ser ut)...
Quote from Lotta Lindström on 16 September 2008, 21:38Jag har den också hela tiden annars försvinner ju vitsen med det hela. Om man är rädd för vad folk ska tycka kan man ju alltid passa på att träna när det är mörkt ute så det inte syns så bra.
Jag har den också hela tiden annars försvinner ju vitsen med det hela. Om man är rädd för vad folk ska tycka kan man ju alltid passa på att träna när det är mörkt ute så det inte syns så bra.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 23:20Min airtrim använder jag i -15 eller kallare. Men jag har ingen köldastma heller. Det var gränsen i skolan för om vi fick åka skidor eller inte. Känns som det blir 10 grader varmare genast när man använder den.
Hmm, fast jag har aldrig använt den när jag
Min airtrim använder jag i -15 eller kallare. Men jag har ingen köldastma heller. Det var gränsen i skolan för om vi fick åka skidor eller inte. Känns som det blir 10 grader varmare genast när man använder den.
Hmm, fast jag har aldrig använt den när jag
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 15:22I airtrimmen finsndet ju en liten men dock viss luftvolym mellan mun o filter som inte växlas så effektivt, så en liten minskning av din förmåga blir det ju.
I airtrimmen finsndet ju en liten men dock viss luftvolym mellan mun o filter som inte växlas så effektivt, så en liten minskning av din förmåga blir det ju.