Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 00:05Jag låter alltid maten smälta ett par timmar innan jag springer men den tanken har slagit mig också.
Nån geleklump finns det inte där utan mag o core övningar görs 5-6 kvällar i veckan.
Får kanske försöka öka tiden från att jag har käkat till att jag sp
Jag låter alltid maten smälta ett par timmar innan jag springer men den tanken har slagit mig också.
Nån geleklump finns det inte där utan mag o core övningar görs 5-6 kvällar i veckan.
Får kanske försöka öka tiden från att jag har käkat till att jag sp
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 00:13Varför? Rökning drar ihop blodkärlen och syrebrist i organ är känt för att ge kramp. Eftersom Malin tar upp att det kan ske på olika sätt så är det ju bra att hon tänker på att de kan orsakas av olika saker också.
Edit Malin
Varför? Rökning drar ihop blodkärlen och syrebrist i organ är känt för att ge kramp. Eftersom Malin tar upp att det kan ske på olika sätt så är det ju bra att hon tänker på att de kan orsakas av olika saker också.
Edit Malin
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 07:28Maria? Menade du Malin? Jag trodde det var trådskaparens symptom som var de viktigaste.
Maria? Menade du Malin? Jag trodde det var trådskaparens symptom som var de viktigaste.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 13:05Det är de väl fortfarande?
Det är de väl fortfarande?
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 16:49Andreas vad vet du om mina vanor? Jag röker inte.
Andreas vad vet du om mina vanor? Jag röker inte.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 17:03Det var fint att höra! Då vet jag att du inte röker. 😉 En vana som jag då vet.
Det var fint att höra! Då vet jag att du inte röker. 😉 En vana som jag då vet.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 17:19Äntligen på samma plan! 😉
Vet man vad håll beror på?
Äntligen på samma plan! 😉
Vet man vad håll beror på?
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 15:30har det varit kallt och du har frysit innan/under passet??
har det varit kallt och du har frysit innan/under passet??
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 18:36Bråck?
Bråck?
Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 18:53Törs man citera Anders Anderssons å det första inlägget i tråden???????;);)
Törs man citera Anders Anderssons å det första inlägget i tråden???????;);)