Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 16:31Fast på TS låter det inte som att besvären kommer såvida hon inte springer länge eller på olämpligt underlag, och "ilande känsla" tycker jag ju inte det kändes som när jag hade löparknä. Snarare en blixtrande, genomträngande smärta på en tydlig punkt på u
Fast på TS låter det inte som att besvären kommer såvida hon inte springer länge eller på olämpligt underlag, och "ilande känsla" tycker jag ju inte det kändes som när jag hade löparknä. Snarare en blixtrande, genomträngande smärta på en tydlig punkt på u
Quote from Catharina Brattlin on 7 November 2009, 16:39Nej, jag tror inte heller att det skulle vara löparknä. I så fall i ett väldigt tidigt skede. Det KAN bli kanske - vad vet jag - men ville ändå dela med mig lite av de hyfsat kontroversiella råd jag har fått, som går stick i stäv med den traditionella kav
Nej, jag tror inte heller att det skulle vara löparknä. I så fall i ett väldigt tidigt skede. Det KAN bli kanske - vad vet jag - men ville ändå dela med mig lite av de hyfsat kontroversiella råd jag har fått, som går stick i stäv med den traditionella kav
Quote from Funbeat user on 7 November 2009, 17:38Ja, för trådens subjektrad lär säkert locka en och annan skadad löpare så på det viset var det ju rätt tänkt 🙂
Hoppas nu bara TS känner sig upplyst också, det var ett tag sen vi hörde nåt från henne 🙂
Ja, för trådens subjektrad lär säkert locka en och annan skadad löpare så på det viset var det ju rätt tänkt 🙂
Hoppas nu bara TS känner sig upplyst också, det var ett tag sen vi hörde nåt från henne 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 7 November 2009, 22:28Om inte, så lär hon höra av sig igen. 🙂
Om inte, så lär hon höra av sig igen. 🙂