Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 10:27Det finns ingen universellt giltig ekvation, men ont/skador i underbenen kommer vanligen som ett resultat av en, eller en kombination av, dessa faktorer: Löpning på för monotont underlag (där varje löpsteg blir likt det förra), För snabb ökning av träning
Det finns ingen universellt giltig ekvation, men ont/skador i underbenen kommer vanligen som ett resultat av en, eller en kombination av, dessa faktorer: Löpning på för monotont underlag (där varje löpsteg blir likt det förra), För snabb ökning av träning
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 18:53Hittar ingen tydlig punkt. Har heller inte så ont längre, det blir bättre när jag gått lite. Kan hitta en punkt uppe på fotvalvet som ömmar lite. Har nu bara ont uppe på foten. Tycker att det är så svårt att hålla mig borta från löpningen men tror ni att
Hittar ingen tydlig punkt. Har heller inte så ont längre, det blir bättre när jag gått lite. Kan hitta en punkt uppe på fotvalvet som ömmar lite. Har nu bara ont uppe på foten. Tycker att det är så svårt att hålla mig borta från löpningen men tror ni att
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 01:25Johan_ Du får ont när du försöker köra det 3:e passet, en gång i tiden var det likadant för mej. Prova att göra det 3:e passet till en gå-runda, får du inte ont utav den, då smyger du in lite försiktig löpning i mitten utav gå-rundan, går det bra, då ökar
Johan_ Du får ont när du försöker köra det 3:e passet, en gång i tiden var det likadant för mej. Prova att göra det 3:e passet till en gå-runda, får du inte ont utav den, då smyger du in lite försiktig löpning i mitten utav gå-rundan, går det bra, då ökar
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 08:36Conny: Jag har tänkt i ungefär samma banor. Gå/springa. O korta sträckor till att börja med. Kanske bara 1KM. Svårt att förstå att kroppen behöver tid på sej. Så va de inte för 10 år sen! (H)
Conny: Jag har tänkt i ungefär samma banor. Gå/springa. O korta sträckor till att börja med. Kanske bara 1KM. Svårt att förstå att kroppen behöver tid på sej. Så va de inte för 10 år sen! (H)
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 09:24http://www.jogg.se/Artiklar/Artikel.aspx?id=421