Quote from Funbeat user on 1 August 2007, 22:41smärta är ju en varningssignal, så du borde gå och kolla det så att det inte stoppar dig i framtiden från att springa.
för din egen skull så är det alltid bättre att gå en gång för mycket och få skador undersökta
smärta är ju en varningssignal, så du borde gå och kolla det så att det inte stoppar dig i framtiden från att springa.
för din egen skull så är det alltid bättre att gå en gång för mycket och få skador undersökta
Quote from Funbeat user on 1 August 2007, 22:55Emma:
Jag känner igen dina sypmtom eftersom jag har fått liknande själv de senaste veckorna. Mitt vristonda började i samband med att jag bytte skor (utprovade på Löp- och skokliniken). Det jag märkt är att det just verkar ha med hur hårt jag knyter skor
Emma:
Jag känner igen dina sypmtom eftersom jag har fått liknande själv de senaste veckorna. Mitt vristonda började i samband med att jag bytte skor (utprovade på Löp- och skokliniken). Det jag märkt är att det just verkar ha med hur hårt jag knyter skor
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 11:09Idag när jag va ute på en promenad så provade jag att springa lite o det gör liksom ont i smalbenet typ nästan upp till knät och strålar liksom inåt. Men det gör inte mycket ont bara väldigt lite men ändå irriterande o man vill ju veta vad det är. Men det
Idag när jag va ute på en promenad så provade jag att springa lite o det gör liksom ont i smalbenet typ nästan upp till knät och strålar liksom inåt. Men det gör inte mycket ont bara väldigt lite men ändå irriterande o man vill ju veta vad det är. Men det
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 20:57Jag var ute och gick idag (powerwalk) och fick ont i vänster vrist, typ på ovansidan. Jag stannade och knöt skon lite hårdare och det hjälpte faktiskt.
Pröva att knyta hårdare eller om du redan har knytit hårt att släppa på snörningen lite.
Lycka till!
Jag var ute och gick idag (powerwalk) och fick ont i vänster vrist, typ på ovansidan. Jag stannade och knöt skon lite hårdare och det hjälpte faktiskt.
Pröva att knyta hårdare eller om du redan har knytit hårt att släppa på snörningen lite.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 23:09Okej, aa det ska ja prova=) Verkar ju vara ett vanligt problem detta.
Okej, aa det ska ja prova=) Verkar ju vara ett vanligt problem detta.
Quote from Funbeat user on 9 August 2007, 23:45Jag har liknande problem, ont på insidan av smalbenen efter att jag har joggat.
Min gissning är att det har med skorna att göra. I vanliga fall nu på sommaren har jag skor (och sandaler) som e typ helt platta - men mina löpskor har mycket stöd för hålfot
Jag har liknande problem, ont på insidan av smalbenen efter att jag har joggat.
Min gissning är att det har med skorna att göra. I vanliga fall nu på sommaren har jag skor (och sandaler) som e typ helt platta - men mina löpskor har mycket stöd för hålfot
Quote from Funbeat user on 10 August 2007, 00:15ja det kan den i ditt fall
ja det kan den i ditt fall
Quote from Galderma Fritidsförening on 10 August 2007, 14:34Jag pratade med sjukgymnasten i måndags och han sa att jag skulle fortsätta springa som vanligt och se om det fortsätter göra ont. I vissa fall kan det ju bara vara så att man anstränger muskler man inte är van vid att anstränga. Om det inte gick över sku
Jag pratade med sjukgymnasten i måndags och han sa att jag skulle fortsätta springa som vanligt och se om det fortsätter göra ont. I vissa fall kan det ju bara vara så att man anstränger muskler man inte är van vid att anstränga. Om det inte gick över sku