Quote from Guest on 24 May 2009, 08:16När jag var ute och sprang med min dotter häromdagen började jag känna en smärta under fotsulorna. Jag tänkte då inte så mycket mer på det, men därefter har det bara blivit värre. Nu räcker det med att jag "lutar" fötterna mot golvet för att det skall smä
När jag var ute och sprang med min dotter häromdagen började jag känna en smärta under fotsulorna. Jag tänkte då inte så mycket mer på det, men därefter har det bara blivit värre. Nu räcker det med att jag "lutar" fötterna mot golvet för att det skall smä
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 08:26var ngnstans är smärtan lokaliserad, mer exakt?
var ngnstans är smärtan lokaliserad, mer exakt?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 11:41Den är jämt utspridd över trampdynorna. Alla ytor som jag går på smärtar. Jag kan även få en pulserande känsla på de ställena.
Den är jämt utspridd över trampdynorna. Alla ytor som jag går på smärtar. Jag kan även få en pulserande känsla på de ställena.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 12:31Jag med. Fast bara under hälarna, mot insidan. Första fem minuterna på morgonen får jag gå på tå. Grejen är jag klarar att springa, men att gå är värre. När jag drar fingrarna över det ömma stället så känns det tydligt att det "putar", i alla fall på ena
Jag med. Fast bara under hälarna, mot insidan. Första fem minuterna på morgonen får jag gå på tå. Grejen är jag klarar att springa, men att gå är värre. När jag drar fingrarna över det ömma stället så känns det tydligt att det "putar", i alla fall på ena
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 15:45Arrakk N: Låter på beskrivningen som solklar hälsporre/Plantat Fasciit. Inget kul alls! Kolla igenom tidigare trådar, det finns massor med bra tips om hur att rehabba.
Själv blev jag av med besvären på sisådär 5 månader. Rehabtiden ser nog väldigt olika
Arrakk N: Låter på beskrivningen som solklar hälsporre/Plantat Fasciit. Inget kul alls! Kolla igenom tidigare trådar, det finns massor med bra tips om hur att rehabba.
Själv blev jag av med besvären på sisådär 5 månader. Rehabtiden ser nog väldigt olika
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 20:40Tackar. Ser tyvärr ut som du har rätt.
Tackar. Ser tyvärr ut som du har rätt.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 22:17Min smärta begränsar sig inte bara till hälarna, utan sträcker sig även ut till framfoten. Dessutom har jag fått problem med båda fötterna samtidigt.
Så för min del tror jag inte att det rör sig om hälsporre.
Min smärta begränsar sig inte bara till hälarna, utan sträcker sig även ut till framfoten. Dessutom har jag fått problem med båda fötterna samtidigt.
Så för min del tror jag inte att det rör sig om hälsporre.
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2009, 22:26Jonas, jag vill inte skrämma Dig, men har Du några andra "konstiga" symtom? Saker som känns som Du inte känner igen alltså?
Jonas, jag vill inte skrämma Dig, men har Du några andra "konstiga" symtom? Saker som känns som Du inte känner igen alltså?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 22:35Nej, förrutom detta känner jag inga andra konstiga symtom. I övrig är jag frisk och har löptränat hyfsat seriöst i ett flertal år.
Nej, förrutom detta känner jag inga andra konstiga symtom. I övrig är jag frisk och har löptränat hyfsat seriöst i ett flertal år.
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2009, 22:42Har Du bytt skor, löparstrumpor eller gjort nån annan förändring sista tiden?
Har Du bytt skor, löparstrumpor eller gjort nån annan förändring sista tiden?