Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 22:52Jag har nyligen bytt skor, men då från Asics 2130 till Asics 2140. Jag har sprungit i 2XXX-serien de senaste 7-8 åren och inte känt av något tidigare.
Jag har nyligen bytt skor, men då från Asics 2130 till Asics 2140. Jag har sprungit i 2XXX-serien de senaste 7-8 åren och inte känt av något tidigare.
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2009, 22:59OK, då skulle jag tro, eftersom det handlar om BÅDA fötterna, att Du kan avvakta lite. Förmodligen är det skorelaterat. Alternativet är att Du går tillbaka till de gamla och kör maran i dem? Vilket kanske är det säkraste kortet?
Smörj med något inflammat
OK, då skulle jag tro, eftersom det handlar om BÅDA fötterna, att Du kan avvakta lite. Förmodligen är det skorelaterat. Alternativet är att Du går tillbaka till de gamla och kör maran i dem? Vilket kanske är det säkraste kortet?
Smörj med något inflammat
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 23:11Tack för din input Sylvia. Det låter som en bra lösning att köra med de gamla skorna. Hoppas bara att mina gamla 2130 håller 4,2 mil till (H).
Jag har börjat knapra Voltaren T sedan i eftermiddags, misstänker att effekten är ungefär densamma som att smörj
Tack för din input Sylvia. Det låter som en bra lösning att köra med de gamla skorna. Hoppas bara att mina gamla 2130 håller 4,2 mil till (H).
Jag har börjat knapra Voltaren T sedan i eftermiddags, misstänker att effekten är ungefär densamma som att smörj
Quote from Magnus Gelang on 24 May 2009, 23:15Men jag blir ju nyfiken på vad du Sylvia tänkte på när du skrev att du inte ville skrämma honom. Vad finns det för farligheter som har ömhet under fötterna som symtom?
Inte för att jag de symtomen alltså utan bara för att jag blev nyfiken.
Men jag blir ju nyfiken på vad du Sylvia tänkte på när du skrev att du inte ville skrämma honom. Vad finns det för farligheter som har ömhet under fötterna som symtom?
Inte för att jag de symtomen alltså utan bara för att jag blev nyfiken.
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2009, 23:20Jag tror att Du tar ett bra beslut där Jonas, att ta de gamla för säkerhets skull. OM nu de gamla verkligen är utjänta lär Du så klart märka det efteråt, men då har Du ju sprungit Din mara och får hantera ev bieffekter efteråt. Testa dock de sista passen
Jag tror att Du tar ett bra beslut där Jonas, att ta de gamla för säkerhets skull. OM nu de gamla verkligen är utjänta lär Du så klart märka det efteråt, men då har Du ju sprungit Din mara och får hantera ev bieffekter efteråt. Testa dock de sista passen
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2009, 23:25Bullen, en kommentar inför efterföljande fråga om "andra konstiga symtom" bara. Allt ont är ju inte löprelaterat, vet du.
Inget annat.
Bullen, en kommentar inför efterföljande fråga om "andra konstiga symtom" bara. Allt ont är ju inte löprelaterat, vet du.
Inget annat.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 07:33Tack för pepp Sylvia 🙂
Tack för pepp Sylvia 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 25 May 2009, 07:44Vassego! 🙂
Vassego! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 11:54Jag har också haft ont i fotsulan, för ca 1 år sen. Det kom efter att jag köpt nya skor, Saucony Grid Omni. Det var samma sko som jag haft tidigare, men när jag jämförde dom såg jag att innersulan i dom nya var mjukare än i de gamla. Jag tog de gamla sulo
Jag har också haft ont i fotsulan, för ca 1 år sen. Det kom efter att jag köpt nya skor, Saucony Grid Omni. Det var samma sko som jag haft tidigare, men när jag jämförde dom såg jag att innersulan i dom nya var mjukare än i de gamla. Jag tog de gamla sulo
Quote from Magnus Gelang on 25 May 2009, 12:07Sylvia: Aha, jag trodde du tänkte på något specifikt farligt som hade bl.a. ömma fotsulor som symtom.
Sylvia: Aha, jag trodde du tänkte på något specifikt farligt som hade bl.a. ömma fotsulor som symtom.