Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 15:24Jag håller egentligen med. Det är nästan aldrig något problem, men någongång emellanåt råkar iaf jag ut för att någon lägger sig lite för nära för att det ska vara behagligt..! =)
Jag håller egentligen med. Det är nästan aldrig något problem, men någongång emellanåt råkar iaf jag ut för att någon lägger sig lite för nära för att det ska vara behagligt..! =)
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 15:36En olycka händer så lätt.
En olycka händer så lätt.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 17:18Jag blir irr när nån ligger tätt bakom mig. Jag har själv 0 vana med klunga, även fast jag ligger på. Mao, räkna inte med att nån som ligger på är van vid klunga.
Jag vet inget om den som ligger bakom mig, och den vet inget om min oberäknelighet.
Känne
Jag blir irr när nån ligger tätt bakom mig. Jag har själv 0 vana med klunga, även fast jag ligger på. Mao, räkna inte med att nån som ligger på är van vid klunga.
Jag vet inget om den som ligger bakom mig, och den vet inget om min oberäknelighet.
Känne
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 19:14Det som iriterer meg mest er at noen har klart å hente meg inn. Inte at de ligger på hjul.
He-he-: har han klart det, så hvet jeg at han har "trampet" en god del kilometer. og er fortrolig med ¨å ligge på hjul.
Jeg har hatt mange gode sykkelturer med de
Det som iriterer meg mest er at noen har klart å hente meg inn. Inte at de ligger på hjul.
He-he-: har han klart det, så hvet jeg at han har "trampet" en god del kilometer. og er fortrolig med ¨å ligge på hjul.
Jeg har hatt mange gode sykkelturer med de
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 19:21Jag tycker det är trevligt att hälsa och så kan man börja snacka. Då försvinner konkurrentkänslan. Sedan kan man växeldra.
Jag tycker det är trevligt att hälsa och så kan man börja snacka. Då försvinner konkurrentkänslan. Sedan kan man växeldra.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 19:30Cyklar man lite längre så kanske ert resonemang om det sociala funkar. Men om det bara är typ 2-5 minuter tills nästa korsning eller så, så hinns liksom inget socialt med. Och på så kort tid tycker jag det känns lite fånigt att nån ska ligga och slicka en
Cyklar man lite längre så kanske ert resonemang om det sociala funkar. Men om det bara är typ 2-5 minuter tills nästa korsning eller så, så hinns liksom inget socialt med. Och på så kort tid tycker jag det känns lite fånigt att nån ska ligga och slicka en
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 19:31Erik : Helt enig med deg. (t+)
Erik : Helt enig med deg. (t+)
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 12:11Om jag ska ligga bakom någon okänd kortare sträckor känns stadsbussarna bäst tycker jag. Man får rätt bra hjälp även på 5 m håll och då har man tid att stoppa också om man håller händerna på bromsarna hela tiden och är beredd vill säga..
Om jag ska ligga bakom någon okänd kortare sträckor känns stadsbussarna bäst tycker jag. Man får rätt bra hjälp även på 5 m håll och då har man tid att stoppa också om man håller händerna på bromsarna hela tiden och är beredd vill säga..
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 13:03Är det så listigt att ligga på rulle efter en buss i stadstrafik? De brukar stoppa ganska ofta och har ganska dåliga erfarenheter av cyklister.
Är det så listigt att ligga på rulle efter en buss i stadstrafik? De brukar stoppa ganska ofta och har ganska dåliga erfarenheter av cyklister.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 15:50Passa på under vallskörden när bönderna kör sina ensilagevagnar i 47 knyck.
Passa på under vallskörden när bönderna kör sina ensilagevagnar i 47 knyck.