Quote from Guest on 9 January 2012, 16:42Jahapp, känner mig less på att simma inomhus så tänkte simma lite open water. På torsdag sticker den frusna Ice Man ner till gran canaria för att värma upp sig lite, och tänkte passa på att simma lite open water såklart 😉 Tränar inför Iron Man 😉
Jahapp, känner mig less på att simma inomhus så tänkte simma lite open water. På torsdag sticker den frusna Ice Man ner till gran canaria för att värma upp sig lite, och tänkte passa på att simma lite open water såklart 😉 Tränar inför Iron Man 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 16:52Vart på holmen ska du?
Vart på holmen ska du?
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 18:25Taurito 😉
Taurito 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 19:39Aldrig varit där. Naturligtvis kommer det bli toppen, men inte helt fel att ta med våtdräkt om du nu siktar på IM. Är ju inte precis över 28 grader i Atlanten.
Ha det skönt.
Aldrig varit där. Naturligtvis kommer det bli toppen, men inte helt fel att ta med våtdräkt om du nu siktar på IM. Är ju inte precis över 28 grader i Atlanten.
Ha det skönt.
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 21:55På fredag åker jag till US Virgin Islands på TI Open Water Camp i Maho Bay. Någon avundsjuk? (H:)
På fredag åker jag till US Virgin Islands på TI Open Water Camp i Maho Bay. Någon avundsjuk? (H:)
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 22:14Nä, nu kommer äntligen den riktiga kylan med snö och halka. Jag har nya dubbdäck på MTB:n och snart har isen lagt sig på sjön så att långfärdsskrillorna kan plockas fram. Fast nån dag i Karibien skulle jag troligen stå ut...
Nä, nu kommer äntligen den riktiga kylan med snö och halka. Jag har nya dubbdäck på MTB:n och snart har isen lagt sig på sjön så att långfärdsskrillorna kan plockas fram. Fast nån dag i Karibien skulle jag troligen stå ut...
Quote from Funbeat user on 9 January 2012, 23:14Lennart, nog blir jag allt avundsjuk! Ha det så bra därborta (H)
Man kanske får trösta sig med Vinter-SM i Skellefteå. Det är ju nästgårds för mig.
Lennart, nog blir jag allt avundsjuk! Ha det så bra därborta (H)
Man kanske får trösta sig med Vinter-SM i Skellefteå. Det är ju nästgårds för mig.
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 09:31haha... Guuuuuuva kul Lennart... Avis... absolut!
Ha det underbart "over there" å ta me dig lärdomen hem å dela mä däj =)
haha... Guuuuuuva kul Lennart... Avis... absolut!
Ha det underbart "over there" å ta me dig lärdomen hem å dela mä däj =)
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 10:18Kom nyss hem från Tereriffa och simmade lite i havet där. Kände inte av att det var för kallt men efter 25 minuters simning så tog det en stund att sluta huttra, utan våtdräkt då alltså. Det var mina första stapplande simtag i open water och måste erkänna
Kom nyss hem från Tereriffa och simmade lite i havet där. Kände inte av att det var för kallt men efter 25 minuters simning så tog det en stund att sluta huttra, utan våtdräkt då alltså. Det var mina första stapplande simtag i open water och måste erkänna
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 12:10Open water camp det lät spännande, hur många är det som deltar där då? Återkom med en rapport hur det var sen 😉 Hur länge blir du där?
Open water camp det lät spännande, hur många är det som deltar där då? Återkom med en rapport hur det var sen 😉 Hur länge blir du där?