Quote from Elias Engqvist on 10 January 2012, 13:37Förr i tiden simmade man i havet (Jag lärde mig simma i havet utanför Vässarö då jag var 6 år) Nu simmar man i "open water" och gör premiär i 20-/30-årsåldern - tänk vad det går framåt!
Förr i tiden simmade man i havet (Jag lärde mig simma i havet utanför Vässarö då jag var 6 år) Nu simmar man i "open water" och gör premiär i 20-/30-årsåldern - tänk vad det går framåt!
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 15:33@Christer Det låter ju tuffare med havssimning än Open Water 😉 Det ska jag nog börja använda i min träningsdagbok. Fast det är klart insjösimning låter kanske inte riktigt lika tufft...
@Christer Det låter ju tuffare med havssimning än Open Water 😉 Det ska jag nog börja använda i min träningsdagbok. Fast det är klart insjösimning låter kanske inte riktigt lika tufft...
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 18:11När jag såg rubriken trodde jag att det var här hemma som simningen gällde;-)
När jag såg rubriken trodde jag att det var här hemma som simningen gällde;-)
Quote from Funbeat user on 10 January 2012, 18:41Det var lite av min avsikt med att sätta en sådan rubrik. 😉
Det var lite av min avsikt med att sätta en sådan rubrik. 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 17:32Då är man tillbaks igen från gran canaria (H) Riktigt nice väder, förutom första dagen så var det knappt ett moln på hela veckan. Så mycket open water simning blev det dock inte. Hur man skall bära sig åt för att andas utan att svälja halva atlanten när v
Då är man tillbaks igen från gran canaria (H) Riktigt nice väder, förutom första dagen så var det knappt ett moln på hela veckan. Så mycket open water simning blev det dock inte. Hur man skall bära sig åt för att andas utan att svälja halva atlanten när v
Quote from Funbeat user on 21 January 2012, 17:23Jag har sagt det förrut; "kaffekokaren" är världens bästa övning... 😉
Jag har sagt det förrut; "kaffekokaren" är världens bästa övning... 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 10:37Om din beskrivning stämmer, borde det inte bli så mycket kallsupar alls efter andra andningen.
Om din beskrivning stämmer, borde det inte bli så mycket kallsupar alls efter andra andningen.
Quote from Elias Engqvist on 24 January 2012, 10:46Som någon sagt förut Ice Man: Varför försöker du simma egentligen? Det verkar inte vara din grej!
Som någon sagt förut Ice Man: Varför försöker du simma egentligen? Det verkar inte vara din grej!
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 11:55skam den som ger sig 😉
skam den som ger sig 😉
Quote from Elias Engqvist on 24 January 2012, 12:40Jo, man blir ju imponerad av din envishet iaf! 🙂
Jo, man blir ju imponerad av din envishet iaf! 🙂