Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 17:35Redan på lågstadiet så sa min gamla lärarinna till mig "Du är som kärringen mot strömmen". Om någon säger åt mig att något inte går då säger jag att det ska visst gå 😉
Redan på lågstadiet så sa min gamla lärarinna till mig "Du är som kärringen mot strömmen". Om någon säger åt mig att något inte går då säger jag att det ska visst gå 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 11:44Som svensk surfare måste man ofta hoppa i vattnet under kalla vinterdagar för att jaga vågor. Men våträkten som jag använder då möjliggör också att det går utmärkt att simma Open Water även på vintern i Sverige (så länge det inte ligger is vill säga).
D
Som svensk surfare måste man ofta hoppa i vattnet under kalla vinterdagar för att jaga vågor. Men våträkten som jag använder då möjliggör också att det går utmärkt att simma Open Water även på vintern i Sverige (så länge det inte ligger is vill säga).
D
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 12:27Hur funkar det att simma med så där stora dykarvantar (syns vid 1:26)?
Hur funkar det att simma med så där stora dykarvantar (syns vid 1:26)?
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 21:17Jag har 7mm både på fötter å händerna. Fungerar bättre än vad man kan tro. Sen är det klart att man känner sig lite som en michellingubbe... Men man är ivf en varm sådan :). Vattneläget e den stors skillnaden IOM att man flyter så bra. Men jag kan leva me
Jag har 7mm både på fötter å händerna. Fungerar bättre än vad man kan tro. Sen är det klart att man känner sig lite som en michellingubbe... Men man är ivf en varm sådan :). Vattneläget e den stors skillnaden IOM att man flyter så bra. Men jag kan leva me