Quote from Elias Engqvist on 2 June 2009, 21:07Har du provat rymliga skor?
Har du provat rymliga skor?
Quote from Elias Engqvist on 2 June 2009, 21:11Ulrika nu läste jag länken och det ser ju ut som du har rätt - det är ju tråkigt, konstigt men lite typiskt att det alltid är mannen som är standard ...
Det borde ju finnas något märke som är bättre än andra därvidlag tycker jag iaf!
Ulrika nu läste jag länken och det ser ju ut som du har rätt - det är ju tråkigt, konstigt men lite typiskt att det alltid är mannen som är standard ...
Det borde ju finnas något märke som är bättre än andra därvidlag tycker jag iaf!
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:14Tack Svlad å Christer...ni fick mig att skratta trots den onda foten...(nu oxså svullen..?!) Jättebra näst intill tio-listan.;);)
Tack Svlad å Christer...ni fick mig att skratta trots den onda foten...(nu oxså svullen..?!) Jättebra näst intill tio-listan.;);)
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 23:03Haha Kjell jag gjorde det samma 😀
Haha Kjell jag gjorde det samma 😀
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 23:03Skrattade alltså... :@
Skrattade alltså... :@
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:55Min uppfattning;
Belastat läge - Främst för komfort, viss justerande och förebyggande effekt. Helt okej att skaffa i en löpbutik/sportbutik med kompetent personal
Avlastat läge - Korrigerande vid stora problem, ska göras av medicinskt utbildad person, t e
Min uppfattning;
Belastat läge - Främst för komfort, viss justerande och förebyggande effekt. Helt okej att skaffa i en löpbutik/sportbutik med kompetent personal
Avlastat läge - Korrigerande vid stora problem, ska göras av medicinskt utbildad person, t e
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 22:07Ulrika:
Det viktigaste är inte på vilket sätt man gör avgjutningen utan hur denna modifieras i efterhand för att bli anpassad inte bara efter din fots form utan även din fots rörelser. De flesta fotbäddar som görs idag är just inget annat än en avgjutning
Ulrika:
Det viktigaste är inte på vilket sätt man gör avgjutningen utan hur denna modifieras i efterhand för att bli anpassad inte bara efter din fots form utan även din fots rörelser. De flesta fotbäddar som görs idag är just inget annat än en avgjutning
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 10:57Tack Björn, för ditt inlägg. Det är med andra ord viktigt att tala med tillverkaren av inlägget så han/hon förstår mitt syfte med att skaffa inlägg! Inläggets tillverkningssätt är inte viktigast. Frågan återstår bara vilken ortopedtekniker som jag ska vän
Tack Björn, för ditt inlägg. Det är med andra ord viktigt att tala med tillverkaren av inlägget så han/hon förstår mitt syfte med att skaffa inlägg! Inläggets tillverkningssätt är inte viktigast. Frågan återstår bara vilken ortopedtekniker som jag ska vän
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 11:54Björn, jag vill också tacka för ditt intressanta svar. Jättebra information så nu är vi alla lite mer allmänbildade, oavsett om vi själva behöver skaffa inlägg eller inte. (t+)
Björn, jag vill också tacka för ditt intressanta svar. Jättebra information så nu är vi alla lite mer allmänbildade, oavsett om vi själva behöver skaffa inlägg eller inte. (t+)