Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 14:21Jag lämnade ofta mina badbyxor i väskan 😉
i gymnasium hade jag både handduk och badbyxor i bilen för ett par veckor innan min mamma tvingade mig att byte ut handduk 😉
Jag lämnade ofta mina badbyxor i väskan 😉
i gymnasium hade jag både handduk och badbyxor i bilen för ett par veckor innan min mamma tvingade mig att byte ut handduk 😉
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 15:28Våtdräkt ska väl förvaras på galge?
Våtdräkt ska väl förvaras på galge?
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 09:31Jajamensan, på galge gärna i svalt med frostfritt och mörkt utrymme (källare!). Så lite knixar och veck som möjligt. Gummit gillar inte starkt ljus eller stark värme.
Använder man inte dräkten på länge (över vintern tex) så är det bra att smörja in drag
Jajamensan, på galge gärna i svalt med frostfritt och mörkt utrymme (källare!). Så lite knixar och veck som möjligt. Gummit gillar inte starkt ljus eller stark värme.
Använder man inte dräkten på länge (över vintern tex) så är det bra att smörja in drag
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 21:24Japp, våtdräkten ska hänga mörkt o svalt om man inte använder den under en längre tid, typ under vintern. Den informationen har jag fått från antingen Wiggle eller Orca.
Neoprenlimmet är bäst!
Japp, våtdräkten ska hänga mörkt o svalt om man inte använder den under en längre tid, typ under vintern. Den informationen har jag fått från antingen Wiggle eller Orca.
Neoprenlimmet är bäst!
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 13:45Är det hål rakt igenom och på fel ställe (rumpan på min...) så kan lite sömnad med krympfri tråd på insidan i nylonet också krävas.
Är det hål rakt igenom och på fel ställe (rumpan på min...) så kan lite sömnad med krympfri tråd på insidan i nylonet också krävas.
Quote from j sollerman on 28 June 2012, 16:30Jag köpte lim hos lewa för 50 spänn. Jag har fått några små revor i min dräkt som jag tänkte limma så dom inte blir värre. Är det något speciellt man ska tänka på när man limmar?
Jag köpte lim hos lewa för 50 spänn. Jag har fått några små revor i min dräkt som jag tänkte limma så dom inte blir värre. Är det något speciellt man ska tänka på när man limmar?
Quote from Funbeat user on 28 June 2012, 16:39Ta bort fingrarna fort, det torkar snabbt 🙂
Jag har använd samma lim, det var enkelt att använda.
Ta bort fingrarna fort, det torkar snabbt 🙂
Jag har använd samma lim, det var enkelt att använda.