Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatOrdning på forumen?
You need to log in to create posts and topics.

Även fast oneliners och liknande lustigheter är roliga att skriva och ibland roliga att läsa, är det inte på något sätt uppenbart att dom har någon "rätt" att skrivas i forumen.

Träning och hälsa är för många ett svårt ämne, och tar man det på allvar så

Vad jag stör mig på mycket mer än skämt, ironi, mm som jag oftast tycker är kul och annars kan ignorera är denna ständiga upprepning.

Ett vanligt scenario är följande:
1. Någon (ofta nybörjare) skriver att h*n har börjat springa och undrar hur ofta h*n

och sedan missförstår någon något och då börjar urspårningen av rena leda.

Hur många upplägg finns nu bland gamla trådar? eller energitips, sittställningar, skor, kläder, däck, cyklar, våtdräkter, intervaller, pulszoner, pulsur, m.m?

"The wheels on the bus goes round and round" Det är ju därför vi är här. Om ett ämne avhandlades och aldrig mer togs upp så skulle det inte bli så mycket kvar- right?

Exakt, det är fruktansvärt mycket som ältas om och om igen utan nyanseringar så nu markerar jag väldigt många diskussioner som intressanta just för att ämnet redan är avhandlat tidigare.
Det finns en sökfunktion...men den ger bara 25 resultat från forumet

Alla nya medlemmar läser väl alla inlägg för att sätta sig in i forumet och vad som diskuterats tidigare??? 😉

Jag tog mitt ansvar och gjorde så!

Eehhh, just det ja...det gjorde jag så klart 😉

Markerar du dem inte som ointressanta istället? Det brukar jag göra. 🙂

Du är duktig du Tina 🙂

Nej, jag måste först läsa igenom dom för att veta om det är intressant eller inte.

Har bara markerat en tråd som ointressant.
Jag är rädd för att missa alla OT och lustigheter som finns här!!