Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatOrdning på forumen?
You need to log in to create posts and topics.

Jag börjar tröttna på allt dravel i seriösa trådar. Den som inte gillar tråden behöver inte gå in och spamma den utan kan bara lämna den åt sitt öde. Det finns massor för utrymme här för annat prat i andra trådar och en Chat vore toppen för oss som ibland

Att det blir upprepningar på ett forum som detta tror jag är svårt att komma ifrån. Heder till dem som gång efter gång orkar svara på samma saker.

Däremot så tycker jag det finns en poäng i att hålla "pratet" inom rimliga gränser i de ämnesrelaterade gr

Jag är lite trött på alla seriösa människor i dravel-trådarna!

Fredrika, läste du inte mitt inlägg eller skrev jag otydligt. Det är klart att det blir upprepningar i FORUMET - det var inte det jag skrev om.

Nu vill jag inte upprepa mig själv igen vilket du nästan lurade mig till 🙂 Men jag pratade om ett helt annat

Tack Christer, du stal just en minut av min tid.

Skämt åsido, är det så konstigt att andra människor kan tycka det är påfrestande med för mycket trams om allt de vill är att delta i en seriös diskussion om träning?

EDIT: när jag skrev ovanstående hade

Cat Riley: Tog lite tid att skriva med petfingervalsen!

Helt rätt på sätt och vis! Det finns en "Sök"funktion som man också kan använda.
Det är inte fel att fråga men efter tre-fyra "seriösa" svar så har frågan besvarats och sedan blir det mest utfyllnad

Ang sökning så fungerar Google mycket bättre än Funbeats egen sökning. Lägg bara till "site:www.funbeat.se" efter vad du nu söker efter så får du hur många träffar som helst.

Exempel "träningsupplägg"
http://www.google.se/search?q=tr%C3%A4ningsuppl%C3%A

Heder till de som orkar läsa allt som finns här på FB!
Jag har 15985 olästa inlägg och har nu ändrat strategi till att gå ur grupper för att kunna "hänga med".
Det här tror jag är en anledning till upprepningen, man orkar inte läsa eller leta.

Helt sant Silva, Funbeat har en oerhörd kunskapsbas i sina gamla inlägg, men den är inte lätt att få överblick på. Inte heller vilken grupp man skulle kunna fråga i är så lätt att veta.

Kanske skulle lägga upp en Q&A, F&S på vanliga frågor med länkar til

Strukturen med att behöva leta fram olika grupper och sedan välja att gå med i dem är onödig tycker jag. Jag förstår att det är för att kunna ha gruppmål och topplistor men för själva diskussionerna vore det bättre att ha dels en lista på senaste inlägg (