Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 18:40Håller med Stina där.
Fast jag har ingen aning om vilka som skulle passa i rollen som mod...
Håller med Stina där.
Fast jag har ingen aning om vilka som skulle passa i rollen som mod...
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 19:02Jag röstar på David P som moderat. . .
Jag röstar på David P som moderat. . .
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 19:16David, du får gärna vara moderat om du vill men vem skulle vara moderator?
Sällsynt svår fråga faktiskt, jag är glad att jag slipper utse en eller flera sådana. Jag vet inte ens vart man skulle börja leta!!
David, du får gärna vara moderat om du vill men vem skulle vara moderator?
Sällsynt svår fråga faktiskt, jag är glad att jag slipper utse en eller flera sådana. Jag vet inte ens vart man skulle börja leta!!
Quote from Urban Nilsson on 22 May 2008, 19:18Vi har faktiskt en moderator. Olle.
Vi har faktiskt en moderator. Olle.
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 19:21Jag trodde han var admin, dvs Allsmäktig (alltså ett steg över en simpel moderator)?
Jag trodde han var admin, dvs Allsmäktig (alltså ett steg över en simpel moderator)?
Quote from Urban Nilsson on 22 May 2008, 19:24Jo, såklart 🙂
Han stänger av trådar o dyl också.
Jo, såklart 🙂
Han stänger av trådar o dyl också.
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 19:27Ah, ok men då är han Allsmäktig 🙂
Ah, ok men då är han Allsmäktig 🙂
Quote from Lena O on 22 May 2008, 21:01Christer. Just av seghetsaspekten ... och inte bara Funbeats
Christer. Just av seghetsaspekten ... och inte bara Funbeats
Quote from Håkan Öhling on 22 May 2008, 21:58Om det införs moderatorer så lämnar jag nog Funbeat... Jag gillar den avslappande stämningen och är emot regler. Regelstyrda människor tror världen blir bättre av regler som alla slaviskt följer. Jag tror mer på kärlek (L) och omtanke och värme!
Om det införs moderatorer så lämnar jag nog Funbeat... Jag gillar den avslappande stämningen och är emot regler. Regelstyrda människor tror världen blir bättre av regler som alla slaviskt följer. Jag tror mer på kärlek (L) och omtanke och värme!
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 22:31Bra sagt Torbjörn
Bra sagt Torbjörn