Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatOrdning på forumen?
You need to log in to create posts and topics.

Visst vore det bäst om alla kunde leva tillsammans utan regler... Men än dock.

Som någon sagt så påverkar ju alla onliners/liknande antal inlägg man får rapporterade som olästa. Ganska lätt att förstå att det är tråkigt när man ser 15 nya svar i "sin" tr

Läser någon admin från funbeat dessa trådar?

Ja.

hur svårt kan det vara att hålla en allmänt trevlig ton och inte slänga ur sig vad som helst till folk man inte "känner" och därmed inte vet om de missuppfattar det? som någon skrev innan, vi är ju vuxna människor för sjutton.

jag är moderator på ett ann

Så admin, finns några tankar, eller uttalad policy angående innehåll i forumet? Hur ser man på framtiden gällande forumet angående innehållet/saklighet i inlägg?

H*n som startade tråden "Blockera användare" har gjort att det har blivit en väldigt dålig stämning (ibland lite väl hätsk) här på FB.

Och dessutom är h*n väldigt annonym f n!!

Jag tycker det är sorgligt att EN person kan förstöra så mycket!!

Om man nu

Tina; (t+) *håller med*

Varför låta EN person försura stämningen här?

> Om man nu har så jobbigt med alla lustigheter och OT, hoppa då över de inläggen.
Varför klaga så mycket?

Tina, problemet är att dessa inlägg dyker upp bland olästa diskussioner så att man förleds att klicka på en tråd innan man upptäcker att det bara v

> Tina, problemet är att dessa inlägg dyker upp bland olästa diskussioner så att man förleds att klicka på en tråd innan man upptäcker att det bara var trams. För oss som inte har så mycket tid (men gärna vill föra en vettig träningsdiskussion) är det per

"En bra sak vore kanske om det fanns en slags OT-knapp, så man kunde "off topic"-markera de inlägg man skriver som man inte vill skall dyka upp i andras människors listor över olästa inlägg..."

Äntligen lite konstruktivitet! (t+) Sen så skulle man kunna

Tina: Jag blir glad av vad du skriver - det är så många som har hakat på den här negativa gnällstämningen som uppkom iom "Blockera-tråden" medan några, bl.a. jag har gått i nån slags försvarsställning. Du har däremot den goda smaken att se positivt på all