Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatOrdning på forumen?
You need to log in to create posts and topics.

Nu måste jag lägga mej i igen... Varför tror ni man startar en tråd som heter Blockera användare? Kanske för att man "stört" sig på något?? Eller??
Slutsatsen av allt detta är att h*n inte är med här på FB längre... Och att "problemet" fortsätter att rul

Silva: "(OBS! Utan att säga att alla skrivit "Hetska" ord.. eller hur man nu uttrycker det!)" - Svar direkt: Man uttrycker det så här: "Hätska ord" 🙂

Aah.. shit... stavas det så.. jag tänkte mer på gramatiken eller nåt..
😀
Hätsk hätskare hätskast Funbet eller?? :D:D

Tänk att man lär sig nåt varje dag...

Tina skrev:

"H*n som startade tråden "Blockera användare" har gjort att det har blivit en väldigt dålig stämning (ibland lite väl hätsk) här på FB.

...

Jag tycker det är sorgligt att EN person kan förstöra så mycket!!"

Men den trådstarten var ju väldi

Jag hoppas verkligen inte du tog illa upp. Nuförtiden måste man ju skriva 2 inlägg varje gång. Ett för det man vill säga och ett för att förklara sig...alltid är det ju nån som kan ta illa upp. (Och jag brukar normalt inte påpeka stavfel!!! - Den här gång

Ur Svenska Akadmiens handlingar ifrån 1796:

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=00a357f99ed54a4f82db5291b01eb614.jpg&Size=

😀

Lysande inlägg Anders! Jag har alltid plats för lite etymologi i mitt hjärta.

HA HA HA.. Klockrent.. 😀

Amen AM.. nu kommer du ju med fler ord som måste förklaras.. kom igen.. Vad betyder... emy..etmy... ditt hjärta (L) 😀 (H)

Christer.. bättre än så kan du.. å du känner mej bättre än så.. tror jag!:D

SAOB uttrycker sig så här om ordet "etymologi":

1) (den) del av språkvetenskapen som söker utforska de olika ordens ursprung, härledning o. historia.
...

2) anv. är utvecklad ur 1 i fråga om ord: härstamning, ursprung, ursprunglig betydelse; härledning

Hmm... och vad står det där om AMs hjärta då?! 😉