Quote from Karolina Bergsten on 23 May 2008, 11:21Ett mycket bra exempel på varför jag gillar Funeat, jag går in för att registrera träning och får lära mig ett nytt ord (etymologi) och får ett gott skratt på köpet.
Det och mycket mer! 🙂
Ett mycket bra exempel på varför jag gillar Funeat, jag går in för att registrera träning och får lära mig ett nytt ord (etymologi) och får ett gott skratt på köpet.
Det och mycket mer! 🙂
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 11:56Men ni som gillar OT, och att få sig ett gott skratt, hur tänker ni att alla med lite ont om tid skall använda funbeat?
Är deras tankar rimliga om sakliga diskussioner, eller skall dom helt enkelt söka sig vidare om dom inte har tid att sålla bort stora
Men ni som gillar OT, och att få sig ett gott skratt, hur tänker ni att alla med lite ont om tid skall använda funbeat?
Är deras tankar rimliga om sakliga diskussioner, eller skall dom helt enkelt söka sig vidare om dom inte har tid att sålla bort stora
Quote from Emma Sjöberg on 23 May 2008, 12:06Angående att trådar hamnar OT.... det finns MASSOR av såna trådar här, och på piggelino!!
Vissa retar sig hårt på det och andra har mer tålamod.. rätt eller fel? Upp till betrakaren!
Det man kommit fram till är att, iaf förut... så ställdes en fråga oc
Angående att trådar hamnar OT.... det finns MASSOR av såna trådar här, och på piggelino!!
Vissa retar sig hårt på det och andra har mer tålamod.. rätt eller fel? Upp till betrakaren!
Det man kommit fram till är att, iaf förut... så ställdes en fråga oc
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 12:11Med lite ont om tid ska man nog inte hänga på ett socialt forum som Funbeat... Om vi ska vara helt ärliga. Och skulle man händelsevis vilja ha svar på sina träningsfrågor så finns i stort sett alla frågor och svar ställda flertalet gånger, så en sökning t
Med lite ont om tid ska man nog inte hänga på ett socialt forum som Funbeat... Om vi ska vara helt ärliga. Och skulle man händelsevis vilja ha svar på sina träningsfrågor så finns i stort sett alla frågor och svar ställda flertalet gånger, så en sökning t
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 12:16Johan: "Men ni som gillar OT, och att få sig ett gott skratt, hur tänker ni att alla med lite ont om tid skall använda funbeat?"
Man kan också vända på det: Ni som har så ont om tid, varför använder ni FB? Piggelino t.ex. skrivs det inte alls lika mycket
Johan: "Men ni som gillar OT, och att få sig ett gott skratt, hur tänker ni att alla med lite ont om tid skall använda funbeat?"
Man kan också vända på det: Ni som har så ont om tid, varför använder ni FB? Piggelino t.ex. skrivs det inte alls lika mycket
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 12:21Shapiro skrev:
"Man kan också vända på det: Ni som har så ont om tid, varför använder ni FB? Piggelino t.ex. skrivs det inte alls lika mycket i - men innehåller ungefär samma skribenter!"
Jag kan ju bara svara för mig själv, men jag använder funbeat för
Shapiro skrev:
"Man kan också vända på det: Ni som har så ont om tid, varför använder ni FB? Piggelino t.ex. skrivs det inte alls lika mycket i - men innehåller ungefär samma skribenter!"
Jag kan ju bara svara för mig själv, men jag använder funbeat för
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 12:24Fast det var jag som skrev det där du citerar!
Fast det var jag som skrev det där du citerar!
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 12:25Jag har gjort både och. Jag har lärt mig mycket om träning och hälsa de senaste åren. Jag har också fått ett gäng vänner på forumen genom tramsiga inlägg, snabba repliker och diskussioner som lett vidare till IRL:er mm. På min glöggfest i julas konstatera
Jag har gjort både och. Jag har lärt mig mycket om träning och hälsa de senaste åren. Jag har också fått ett gäng vänner på forumen genom tramsiga inlägg, snabba repliker och diskussioner som lett vidare till IRL:er mm. På min glöggfest i julas konstatera
Quote from Lotta Lindström on 23 May 2008, 12:27Men det är väl inget som hindrar det andra. Jag har trots allt "trams" lärt mig massor om kost och träning av att hänga på FB.
Men det är väl inget som hindrar det andra. Jag har trots allt "trams" lärt mig massor om kost och träning av att hänga på FB.
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 12:29Så anledningen att jag skriver här är att jag hoppas se att funbeat skapar regler som säger vilka grupper där "trams" är tillåtet, tex prat-gruppen. Och kanske påpekar lite om hur man diskuterar i andra grupper där man kanske skulle kunna ha en viss nivå
Så anledningen att jag skriver här är att jag hoppas se att funbeat skapar regler som säger vilka grupper där "trams" är tillåtet, tex prat-gruppen. Och kanske påpekar lite om hur man diskuterar i andra grupper där man kanske skulle kunna ha en viss nivå