Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatOrdning på forumen?
You need to log in to create posts and topics.

"Men ni som gillar OT, och att få sig ett gott skratt, hur tänker ni att alla med lite ont om tid skall använda funbeat?"

En liten fundering, om man har så ont om tid så kanske Funbeat inte är rätt forum. Om man ska dra en parallell till "det vanliga liv

Jag är tämligen ny (sen feb 2008) här på FB och jag har tyckt att det har varit en skön blandning av både seriösa diskussioner, skämt och trams. 😀

Det är väl bara de sista dagarna som det har varit en lite tråkig stämning här. 🙁

Men skriftlig kommun

Bra Krister!!!

Vi tar helg nu!! Ner med stridsyxan och Ut i det fina vädret och starta grillen...

Peace and love...
(L)

Ööööhhhhh... varför är ni så många här som tycker att man inte ska hänga på funbeat om man inte tycker sig ha tid att plöja igenom inlägg som inte har med träning att göra?!

Jag tycker det finns flera medlemmar som står för många intressanta och välskri

Hallo

Jag håller verkligen med om att jag först de senaste dagarna märkt av den dåliga stämningen. Tycker annars att det är väldigt kul att läsa, även om det blir lite väl mycket inlägg ibland.

Det finns många gånger jag inte har tid att plöja alla inlä

Hello Sofia.
Jag tycker din analys är bra. Jämnförelsen med verkliga livet och OT här
stämmer ju faktiskt fint. I verkliga livet är det sällan man får beröm om man gjort något bra, däremot om man gör minsta fel eller misstag så finns där direkt någon
som

Ärligt talat, hade denna, lite olustiga, situation verkligen uppstått, om person nr 1 (vem det nu var, n/a n/a) inte hade påpekat att man skulle kunna blockera vissa användare? Det känns som så att detta, som har avhandlats det senaste dagarna, härrörs si

Ja, jag gillar att debattera i största allmänhet och att analysera hur folk tänker och tycker och utforska möjligheter här i livet. Här har man ju fått sitt lystmäte.

Fortsätt träna mot ert nästa mål!!!

Sylvia, jag kan bara tala för mig själv och måste tyvärr erkänna att jag tycker det är aningen påfrestande med för mycket OT i träningstrådarna. Inte så att det retar gallfeber på mig eller att jag upplever det som ett stort problem, men tillräckligt myck

Fredrika, då är Du och jag av ungefär samma uppfattning. Jag kom också hit för träningens skull den där dagen i januari 2006, för att få inspiration, sporrar och ökade kunskaper i de ämnen som intresserar mig. Jag är med i de grupper vars innehåll bäst pa