Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 11:48Sylvia: 🙂
Just markera tråden som ointressant-funktionen tycker jag är superbra, undrar om den är unik för funbeat.
Sylvia: 🙂
Just markera tråden som ointressant-funktionen tycker jag är superbra, undrar om den är unik för funbeat.
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 18:05Ja... jag vet inte om jag skulle kalla det bra.
Tycker mer det är tragiskt.
För det första att folk känner sig så kränkta. För det andra att de har så lite tid. För det tredje för att folk tydligen inte kan klara av att "umgås" med andra som inte är som
Ja... jag vet inte om jag skulle kalla det bra.
Tycker mer det är tragiskt.
För det första att folk känner sig så kränkta. För det andra att de har så lite tid. För det tredje för att folk tydligen inte kan klara av att "umgås" med andra som inte är som
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 20:48Skulle vilja vända på det och säga att det är tragiskt att folk inte kan respektera varandra utan att det ständigt skall klankas ner på de som protesterar mot något de inte uppskattar. De säger ifrån och ifrågasätts för att de säger ifrån... !?!
Hur svår
Skulle vilja vända på det och säga att det är tragiskt att folk inte kan respektera varandra utan att det ständigt skall klankas ner på de som protesterar mot något de inte uppskattar. De säger ifrån och ifrågasätts för att de säger ifrån... !?!
Hur svår
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 20:56Vem tycker så undrar jag då?
Jag uppfattar det som att du vänder på orden och lägger dem i en helt annan ordning än den ordning som olika inläggsmakare gjort. I klarspråk tycker jag att du förvanskar folks åsikter och får dem att låta helt förfärliga.
E
Vem tycker så undrar jag då?
Jag uppfattar det som att du vänder på orden och lägger dem i en helt annan ordning än den ordning som olika inläggsmakare gjort. I klarspråk tycker jag att du förvanskar folks åsikter och får dem att låta helt förfärliga.
E
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2008, 21:05Ursäkta mig en smula, men vems inlägg har Ni svarat på? Känner inte igen min egen beskrivning av läget i Era "svar"...Ett litet citat innan svar hade varit snällt, tycker jag! 🙂
Ursäkta mig en smula, men vems inlägg har Ni svarat på? Känner inte igen min egen beskrivning av läget i Era "svar"...Ett litet citat innan svar hade varit snällt, tycker jag! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 21:33Första delen av mitt inlägg var en respons mot Andreas inlägg och andra delen var en öppen önskan som avslutades med en fråga. Följs en mening av ett frågetecken är det en fråga.
Första delen av mitt inlägg var en respons mot Andreas inlägg och andra delen var en öppen önskan som avslutades med en fråga. Följs en mening av ett frågetecken är det en fråga.
Quote from Catharina Brattlin on 24 May 2008, 21:42Sven;
"Följs en mening av ett frågetecken är det en fråga."
Åh, f-n, det visste jag inte! 😉
I övrigt tackar jag för en uträtning av mitt frågetecken.
Sven;
"Följs en mening av ett frågetecken är det en fråga."
Åh, f-n, det visste jag inte! 😉
I övrigt tackar jag för en uträtning av mitt frågetecken.
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 23:00För mig är kränkt något helt annat än vad det någonsin varit i närheten av här på FB. Därför tycker jag det är tragiskt. Nu säger jag inte det för att förringa någons känslor, det bara är så. Man kan ju heller aldrig veta någons känslor och är det någon s
För mig är kränkt något helt annat än vad det någonsin varit i närheten av här på FB. Därför tycker jag det är tragiskt. Nu säger jag inte det för att förringa någons känslor, det bara är så. Man kan ju heller aldrig veta någons känslor och är det någon s
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 23:09Andreas (t+)
Precis så tycker jag också. Ett riktigt bra inlägg som jag till fullo kan skriva under.
Andreas (t+)
Precis så tycker jag också. Ett riktigt bra inlägg som jag till fullo kan skriva under.
Quote from Funbeat user on 24 May 2008, 23:21Okej, jag skall börja med att erkänna att jag inte lusläst varenda inlägg i den här tråden, och den andra tråden som figurerar i ämnet har jag inte läst alls. Jag undrar bara (undrar, inte ifrågasätter) om folk verkligen påstår sig ha blivit explicit krän
Okej, jag skall börja med att erkänna att jag inte lusläst varenda inlägg i den här tråden, och den andra tråden som figurerar i ämnet har jag inte läst alls. Jag undrar bara (undrar, inte ifrågasätter) om folk verkligen påstår sig ha blivit explicit krän