Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 12:37Urk, vad tråkigt om man aldrig får vara rolig i en forumdiskussion. Humorpolisen klipper till direkt. Varför inte göra tvärtom? Varför inte skapa en grupp för de som absolut inte vill ha oneliners eller skämt intrasslade i sina frågor eller som inte klara
Urk, vad tråkigt om man aldrig får vara rolig i en forumdiskussion. Humorpolisen klipper till direkt. Varför inte göra tvärtom? Varför inte skapa en grupp för de som absolut inte vill ha oneliners eller skämt intrasslade i sina frågor eller som inte klara
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 12:38Johan: Jag föreslår att du i så fall PM:ar Olle och berättar om dina problem: http://www.funbeat.se/life/person/overview.aspx?PersonID=206
Johan: Jag föreslår att du i så fall PM:ar Olle och berättar om dina problem: http://www.funbeat.se/life/person/overview.aspx?PersonID=206
Quote from Catharina Brattlin on 23 May 2008, 12:39Men snälla Johan, Du relaterade till (någonstans) till kommunikation mellan människor i verkligheten. Är det inte så, när Du snackar med Dina vänner, att helt plötsligt seglar Ni in på lite andra ämnen än det var från början? Eller håller Ni Er ALLTID str
Men snälla Johan, Du relaterade till (någonstans) till kommunikation mellan människor i verkligheten. Är det inte så, när Du snackar med Dina vänner, att helt plötsligt seglar Ni in på lite andra ämnen än det var från början? Eller håller Ni Er ALLTID str
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 12:40Du misstolkar mig, självklart skall man få vara rolig och social i sina inlägg menar jag. Det är en viktigt del på ett forum.
Det som skrämmer bort människor är den stora mängden inlägg som i sin helhet endast innehåller "trams".
Dvs, absolut inga konst
Du misstolkar mig, självklart skall man få vara rolig och social i sina inlägg menar jag. Det är en viktigt del på ett forum.
Det som skrämmer bort människor är den stora mängden inlägg som i sin helhet endast innehåller "trams".
Dvs, absolut inga konst
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 12:44Nu tycker du kanske att det blir för mycket trams men jag har av nån anledning börjat tänka på Pensionsspar-reklamen på TV - om nån vet vad jag menar (Många vuxenpoäng) - hehe trams trams - nån som tänkt på att "smart" är "trams" baklänges?
Nu tycker du kanske att det blir för mycket trams men jag har av nån anledning börjat tänka på Pensionsspar-reklamen på TV - om nån vet vad jag menar (Många vuxenpoäng) - hehe trams trams - nån som tänkt på att "smart" är "trams" baklänges?
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 12:44Sylvia, när jag frågar någon på gymmet, eller en vän som jag vet gymmar en fråga, då brukar vi oftast lyckas genomföra den diskussionen.
Självklart med en del skoj, och kanske till sist OT, men som oftast får levereras de svar som finns att tillgå.
Det
Sylvia, när jag frågar någon på gymmet, eller en vän som jag vet gymmar en fråga, då brukar vi oftast lyckas genomföra den diskussionen.
Självklart med en del skoj, och kanske till sist OT, men som oftast får levereras de svar som finns att tillgå.
Det
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 12:45Exempel?
Exempel?
Quote from Niklas Granelli on 23 May 2008, 12:49Christer skrev:
"Exempel?"
Denna tråd är ju ett bra exempel, där du själv tog tråden OT redan i första inlägget.
Annars ju ett bra exempel är tråden där Sara fick rådet att flytta (i form av en oneliner) för att få en bra motionsträcka.
Christer skrev:
"Exempel?"
Denna tråd är ju ett bra exempel, där du själv tog tråden OT redan i första inlägget.
Annars ju ett bra exempel är tråden där Sara fick rådet att flytta (i form av en oneliner) för att få en bra motionsträcka.
Quote from Catharina Brattlin on 23 May 2008, 13:12Johan, jo förstår vad du menar. Men jag tycker inte det är riktigt så illa som du vill ha det till. Själv har jag ställt en del frågor (nu senast inom styrketräningen, som du ju vet) och även inom löpning, och har alltid fått bra och konkreta svar. I de f
Johan, jo förstår vad du menar. Men jag tycker inte det är riktigt så illa som du vill ha det till. Själv har jag ställt en del frågor (nu senast inom styrketräningen, som du ju vet) och även inom löpning, och har alltid fått bra och konkreta svar. I de f
Quote from Elias Engqvist on 23 May 2008, 13:15I mitt första inlägg pratade jag bara om "ORDNING PÅ FORUMEN".
Fast jag tyckte inte att ordningen skulle vara just som du vill ha den. Så det exemplet var DÅLIGT.Vad gäller inlägget om att flytta eller byta jobb eller vad nu var så kan jag hålla med om
I mitt första inlägg pratade jag bara om "ORDNING PÅ FORUMEN".
Fast jag tyckte inte att ordningen skulle vara just som du vill ha den. Så det exemplet var DÅLIGT.
Vad gäller inlägget om att flytta eller byta jobb eller vad nu var så kan jag hålla med om