Quote from Guest on 22 May 2008, 08:49Även fast oneliners och liknande lustigheter är roliga att skriva och ibland roliga att läsa, är det inte på något sätt uppenbart att dom har någon "rätt" att skrivas i forumen.
Träning och hälsa är för många ett svårt ämne, och tar man det på allvar så
Även fast oneliners och liknande lustigheter är roliga att skriva och ibland roliga att läsa, är det inte på något sätt uppenbart att dom har någon "rätt" att skrivas i forumen.
Träning och hälsa är för många ett svårt ämne, och tar man det på allvar så
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 08:59Vad jag stör mig på mycket mer än skämt, ironi, mm som jag oftast tycker är kul och annars kan ignorera är denna ständiga upprepning.
Ett vanligt scenario är följande:
1. Någon (ofta nybörjare) skriver att h*n har börjat springa och undrar hur ofta h*n
Vad jag stör mig på mycket mer än skämt, ironi, mm som jag oftast tycker är kul och annars kan ignorera är denna ständiga upprepning.
Ett vanligt scenario är följande:
1. Någon (ofta nybörjare) skriver att h*n har börjat springa och undrar hur ofta h*n
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 09:07och sedan missförstår någon något och då börjar urspårningen av rena leda.
Hur många upplägg finns nu bland gamla trådar? eller energitips, sittställningar, skor, kläder, däck, cyklar, våtdräkter, intervaller, pulszoner, pulsur, m.m?
och sedan missförstår någon något och då börjar urspårningen av rena leda.
Hur många upplägg finns nu bland gamla trådar? eller energitips, sittställningar, skor, kläder, däck, cyklar, våtdräkter, intervaller, pulszoner, pulsur, m.m?
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 09:09"The wheels on the bus goes round and round" Det är ju därför vi är här. Om ett ämne avhandlades och aldrig mer togs upp så skulle det inte bli så mycket kvar- right?
"The wheels on the bus goes round and round" Det är ju därför vi är här. Om ett ämne avhandlades och aldrig mer togs upp så skulle det inte bli så mycket kvar- right?
Quote from Camilla Höög on 22 May 2008, 09:12Exakt, det är fruktansvärt mycket som ältas om och om igen utan nyanseringar så nu markerar jag väldigt många diskussioner som intressanta just för att ämnet redan är avhandlat tidigare.
Det finns en sökfunktion...men den ger bara 25 resultat från forumet
Exakt, det är fruktansvärt mycket som ältas om och om igen utan nyanseringar så nu markerar jag väldigt många diskussioner som intressanta just för att ämnet redan är avhandlat tidigare.
Det finns en sökfunktion...men den ger bara 25 resultat från forumet
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 09:15Alla nya medlemmar läser väl alla inlägg för att sätta sig in i forumet och vad som diskuterats tidigare??? 😉
Jag tog mitt ansvar och gjorde så!
Alla nya medlemmar läser väl alla inlägg för att sätta sig in i forumet och vad som diskuterats tidigare??? 😉
Jag tog mitt ansvar och gjorde så!
Quote from Camilla Höög on 22 May 2008, 09:15Eehhh, just det ja...det gjorde jag så klart 😉
Eehhh, just det ja...det gjorde jag så klart 😉
Quote from ellen olsson on 22 May 2008, 09:16Markerar du dem inte som ointressanta istället? Det brukar jag göra. 🙂
Markerar du dem inte som ointressanta istället? Det brukar jag göra. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2008, 09:16Du är duktig du Tina 🙂
Du är duktig du Tina 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2008, 09:17Nej, jag måste först läsa igenom dom för att veta om det är intressant eller inte.
Har bara markerat en tråd som ointressant.
Jag är rädd för att missa alla OT och lustigheter som finns här!!
Nej, jag måste först läsa igenom dom för att veta om det är intressant eller inte.
Har bara markerat en tråd som ointressant.
Jag är rädd för att missa alla OT och lustigheter som finns här!!