Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 01:43Nr1 är väll nästan att köpa en ordentlig fotpump när jag tänker på det. Märkte jag direkt när det blev låg profil på mina cykeldäck.
Vem vill stå och fippla med en sån där pump förutom när det är nödläge? Maximalt däcktryck släpper man ju ur lite titt so
Nr1 är väll nästan att köpa en ordentlig fotpump när jag tänker på det. Märkte jag direkt när det blev låg profil på mina cykeldäck.
Vem vill stå och fippla med en sån där pump förutom när det är nödläge? Maximalt däcktryck släpper man ju ur lite titt so
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 05:34Istället för att börja med något så långt(och tråkigt) som Vätternrundan så kör något motionlopp på mellan fem och åtta mil.
Då slutar du inte till midsommar nästa år utan fortsätter.Sedan kan du börja tävla om du vill.
Det är något annat än att cykla
Istället för att börja med något så långt(och tråkigt) som Vätternrundan så kör något motionlopp på mellan fem och åtta mil.
Då slutar du inte till midsommar nästa år utan fortsätter.
Sedan kan du börja tävla om du vill.
Det är något annat än att cykla
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 10:51Är själv nybörjare(1:a året) och körde halvvättern som var ett trevligt motionslopp. Ganska långt men inte så tuff bana. Tycker landsvägscykling är riktigt kul och en underbar motionsform. Den "snygga" cykelbyxa-brännan har jag oxå fått.
Är själv nybörjare(1:a året) och körde halvvättern som var ett trevligt motionslopp. Ganska långt men inte så tuff bana. Tycker landsvägscykling är riktigt kul och en underbar motionsform. Den "snygga" cykelbyxa-brännan har jag oxå fått.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 12:56En varning utfärdas i samband med cykelbyx-bränna. Brände mig illa (kräftröd) på övre delen av låren när jag låg på beachen i "vanliga" shorts som var kortare. Själv är bäste klant heter det ju...
En varning utfärdas i samband med cykelbyx-bränna. Brände mig illa (kräftröd) på övre delen av låren när jag låg på beachen i "vanliga" shorts som var kortare. Själv är bäste klant heter det ju...
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:46"Moroten" fick sola på Mallis med arm och benvärmare eftersom han var ute länge och cyklade med fel skyddsfaktor.
"Moroten" fick sola på Mallis med arm och benvärmare eftersom han var ute länge och cyklade med fel skyddsfaktor.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 14:34Sex?
Sex?
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 14:53Nja, snarare Nivea med Karoten och solrosolja.
Nja, snarare Nivea med Karoten och solrosolja.