Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

@ Kerstin Juneberg Jag kommer att hoppa med i gruppen så fort jag är klar med mitt program, och genomfört nästa program jag tänkt köra "Löpprogram: Spring 10 km"
http://iform.se/traning/traningsprogram/lopprogram-spring-10-km
Så förhopningsvis nu under hö

Gå med i SUB 2-gruppen, låt dig inspireras av andras bedrifter och lär känna medlemmarna och "tugget".

Vinterutmaningen kan genomföras som en promenad om man känner för det.

Lycka till!

Jag började själv trevande att springa/gå för fyra år sedan och det har varit ganska tufft bitvis, men nu har jag klarat både en halvmara och Lidingöloppet. Jag fick ett tips i början som jag tyckte var ganska töntigt men som faktiskt har funkat (för den

Har precis som du börjat springa enligt olika program flera gånger utan att det känts bra. Det har varit för tungt och även om jag fullföljt och sprungit de 5 eller 10 km som programmet syftat till, så har jag lagt av efteråt.
I våras tröttnade jag och la

(t+)

Jotack, det gick jättebra. 😀 Jag siktade på 2:15 och sprang på 2:13 förra året. I år kapade jag tiden till 2:01.

@ Camilla Blomquist Jag kanske skulle anta utmaningen och springs och gå alltefter hur det känns! En mil att gå går ju säker bra. 😉

@ Jenny Hjalt Det är kloka ord "Jag är frisk, jag är fri, jag är full av energi." Inte töntigt alls, det är lätt att glöm

Jag upplevde något helt nytt (för mig nytt), I onsdags kändes det mycket bra som jag beskrev i tidigare inlägg, men i fredags det var någon hel otrolig känsla!
Mitt pass varar 2 minuter gång 20 minuter springa 5 minuter gång, vid 8-10 minuter kändes det s

(t+)

12