Quote from Guest on 4 May 2011, 13:09Hej!
Kör ni med inlägg i terrängskor?
Jag fick panik (nja... 😉 ) igår när jag inte fick ner sulorna i mina nya terrängskor. Sprang ändå i Ursvik och det kändes ok i fötterna.
Dumt? Eller är inte inläggen lika viktiga i terräng? (Ursvik är mest stigar,
Hej!
Kör ni med inlägg i terrängskor?
Jag fick panik (nja... 😉 ) igår när jag inte fick ner sulorna i mina nya terrängskor. Sprang ändå i Ursvik och det kändes ok i fötterna.
Dumt? Eller är inte inläggen lika viktiga i terräng? (Ursvik är mest stigar,
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 13:19Förmodligen är de inte lika viktiga, steget blir ändå väldigt varierat i terrängen, med eller utan inlägg.
Förmodligen är de inte lika viktiga, steget blir ändå väldigt varierat i terrängen, med eller utan inlägg.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 13:19Jag hade det ett tag, men slutade sen. Orkade inte. Mina fötter klarade sig bra när det var ojämnt. Nu har jag aldrig inlägg när jag springer, oavsett underlag.
Jag hade det ett tag, men slutade sen. Orkade inte. Mina fötter klarade sig bra när det var ojämnt. Nu har jag aldrig inlägg när jag springer, oavsett underlag.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 14:48Jag tycker för mycket om mina fötter för att plåga dom med inlägg.
Jag tycker för mycket om mina fötter för att plåga dom med inlägg.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 18:56jag vågar inte springa utan! men ogillar verkligen inläggen, fan så hårda och klumpiga.. försöker gymnastisera fötterna om kvällarna och hoppas att de så småningom blir tillräckligt starka för att klara sig utan..
jag vågar inte springa utan! men ogillar verkligen inläggen, fan så hårda och klumpiga.. försöker gymnastisera fötterna om kvällarna och hoppas att de så småningom blir tillräckligt starka för att klara sig utan..
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 21:27Sofia, tror du inläggen stärker eller försvagar dina fötter?
Sofia, tror du inläggen stärker eller försvagar dina fötter?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 21:29Skulle förvåna mig om de gör endera.
Skulle förvåna mig om de gör endera.
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2011, 22:34Jag tror dom förstärker hennes skor!
Jag tror dom förstärker hennes skor!
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 23:32Efter 15 år med benhinneinflammation och inlägg så bytte jag mot minimalititska skor utan inlägg och minimal dämpning. Benhinnorna har inte haft några problem sedan dess. Men visst, det som fungerar för mig måste inte fungera för andra.
Efter 15 år med benhinneinflammation och inlägg så bytte jag mot minimalititska skor utan inlägg och minimal dämpning. Benhinnorna har inte haft några problem sedan dess. Men visst, det som fungerar för mig måste inte fungera för andra.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 08:30Hej, tack för svar.
Jag tror lite som du Fredrik, att det inte gör lika mycket på ojämnt underlag.
Jag har haft jätteproblem med mina fötter och tack vare inläggen kunde jag börja gå och sedan springa igen. Förmodligen svårt att förstå för dem som aldri
Hej, tack för svar.
Jag tror lite som du Fredrik, att det inte gör lika mycket på ojämnt underlag.
Jag har haft jätteproblem med mina fötter och tack vare inläggen kunde jag börja gå och sedan springa igen. Förmodligen svårt att förstå för dem som aldri