Quote from Funbeat user on 15 August 2008, 20:50Woohoo! Och så tillhör han Skoghalls cykelklubb! Tänk att jag som nybörjarcyklist cyklar runt på samma ställen som han cyklat på! hihi.
Woohoo! Och så tillhör han Skoghalls cykelklubb! Tänk att jag som nybörjarcyklist cyklar runt på samma ställen som han cyklat på! hihi.
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 20:17Hoppsan!
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=834837
Hoppsan!
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=834837
Quote from Funbeat user on 1 October 2008, 20:26Jag läste också i morgontidningen att han kan få guld, det är han värd!
Jag läste också i morgontidningen att han kan få guld, det är han värd!
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 10:55När ska fuskarna lära sej att det inte finns genvägar till framgång?
När ska fuskarna lära sej att det inte finns genvägar till framgång?
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 10:59Ahh, det finns många idrottsmän som inte testas så ofta eller någonsin inom fotboll, ishockey, baseboll, friidrott, american fotboll, basket, motorsport, golf.......
Så det går bra...
Ahh, det finns många idrottsmän som inte testas så ofta eller någonsin inom fotboll, ishockey, baseboll, friidrott, american fotboll, basket, motorsport, golf.......
Så det går bra...
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 16:17Du har rätt David, men du börjar bli aningen tjatig...;)
Du har rätt David, men du börjar bli aningen tjatig...;)
Quote from Funbeat user on 2 October 2008, 16:25Va litar du inte på att dom har rent mjöl i påsen!
Va litar du inte på att dom har rent mjöl i påsen!
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:10Tror ni att de svenska cyklisterna har rent mjöl i påsen?
Tror ni att de svenska cyklisterna har rent mjöl i påsen?
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:14Det finns några som har åkt dit och när till o med mina lekkamrater i H40 fastnar så är det bevis nog.
Det finns ingen idrott med pengar som är ren och det gäller även i Sverige.
Det finns några som har åkt dit och när till o med mina lekkamrater i H40 fastnar så är det bevis nog.
Det finns ingen idrott med pengar som är ren och det gäller även i Sverige.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 19:00Det förekommer dopade cyklister även på Vätternrundan men ingen har väl blivit testad där, eller?
Det förekommer dopade cyklister även på Vätternrundan men ingen har väl blivit testad där, eller?