Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 09:51Tror nog mer på Tyngdlyftning, Friidrott och Ishockey som lämpliga kandidater.
Det finns så oerhört många fotbollsutövare därav kommer den inte så högt upp.
Tror nog mer på Tyngdlyftning, Friidrott och Ishockey som lämpliga kandidater.
Det finns så oerhört många fotbollsutövare därav kommer den inte så högt upp.
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 10:22om en svensk dopar sig och åker dit i dag blir det nog ett jäkla liv. om en tysk dopar sig så går det också illa. men om Ivan Basso dopar sig så får han fortsätta att jobba med PR för FSA under avstängningstiden: Forza Italia...
om en svensk dopar sig och åker dit i dag blir det nog ett jäkla liv. om en tysk dopar sig så går det också illa. men om Ivan Basso dopar sig så får han fortsätta att jobba med PR för FSA under avstängningstiden: Forza Italia...
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 10:25Så länge Sverige har Wilander som Davis Cup kapten så ska det inte kastas sten i skithuset.
Så länge Sverige har Wilander som Davis Cup kapten så ska det inte kastas sten i skithuset.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 09:35jaha nu har jag sovit på saken men fick ändå inte kläm på hur Wilander som Davis Cup-kapten platsar här...
jaha nu har jag sovit på saken men fick ändå inte kläm på hur Wilander som Davis Cup-kapten platsar här...
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 09:50Wilander har väl luktat på den vita linan. Det är vad jag har hört dopingklassat. Sen kommer jag inte ihåg om det var före eller efter hans aktiva karriär. Numera är han ju coach för Davies cup-laget.
Dock har du en poäng att det inte är samma sak, då ha
Wilander har väl luktat på den vita linan. Det är vad jag har hört dopingklassat. Sen kommer jag inte ihåg om det var före eller efter hans aktiva karriär. Numera är han ju coach för Davies cup-laget.
Dock har du en poäng att det inte är samma sak, då ha
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 09:50Om FSA har ett kontrakt med Basso eller vill ha honom anställld är upp till dem.
Han är kanske delägare, ungefär som LA i TREK?
Att Svenska Tennis förbundet anställer Wilander som är fälld för doping i "Den vita sporten" är däremot komiskt, fast det ligge
Om FSA har ett kontrakt med Basso eller vill ha honom anställld är upp till dem.
Han är kanske delägare, ungefär som LA i TREK?
Att Svenska Tennis förbundet anställer Wilander som är fälld för doping i "Den vita sporten" är däremot komiskt, fast det ligge
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 09:54Fast Wilander åkte även fast för annat i samma test...som var under hans karriär i samband med match.
Sedan är kokain ett effektivt sätt att "skärpa till sig" under match, när man är trött och ofokuserad.
Fast Wilander åkte även fast för annat i samma test...som var under hans karriär i samband med match.
Sedan är kokain ett effektivt sätt att "skärpa till sig" under match, när man är trött och ofokuserad.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 10:00fick ju leta lite: japp Wilander 1995 fälld såg jag inte men i alla fall så hittade dom spår av kokain och cannabis i urinprov - mmm - ska nog ta och röka på lite i dopningssyfte lär ju vara en rejäl prestationshöjare (hv) Peace!
fick ju leta lite: japp Wilander 1995 fälld såg jag inte men i alla fall så hittade dom spår av kokain och cannabis i urinprov - mmm - ska nog ta och röka på lite i dopningssyfte lär ju vara en rejäl prestationshöjare (hv) Peace!
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 10:17Ponera att han rökade på lite på kvällen före och var lite seg dagen efter dagen före och då tog han lite Coke för att vara lite mer på hugget under baselinjespelet.
Ponera att han rökade på lite på kvällen före och var lite seg dagen efter dagen före och då tog han lite Coke för att vara lite mer på hugget under baselinjespelet.
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 10:19David P som i Ponera 🙂
David P som i Ponera 🙂