Quote from Guest on 25 December 2012, 11:48Hej!
Jag vill springa min första mara 2013 och
gärna i september. Då är det marathon i Oslo,
någon som har sprungit det och som tyckte det var ett "bra lopp"?
Bra bana och organiserat?
Vore kul om någon här på Funbeat hade något
att dela med sig av:)M
Hej!
Jag vill springa min första mara 2013 och
gärna i september. Då är det marathon i Oslo,
någon som har sprungit det och som tyckte det var ett "bra lopp"?
Bra bana och organiserat?
Vore kul om någon här på Funbeat hade något
att dela med sig av:)
M
Quote from Funbeat user on 25 December 2012, 11:58Läs min reseberättelse från 2012 och bedöm själv.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=10573147Man får väl hoppas att de bättrat sig tills dess men intresset för löpning är inte stort i Norge.
Läs min reseberättelse från 2012 och bedöm själv.
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=10573147
Man får väl hoppas att de bättrat sig tills dess men intresset för löpning är inte stort i Norge.
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 08:30Johan>Du har daterat din berättelse 2010, inte 2012. Vilket gäller?
Oavsett så har de ny (svensk) tävlingsledare från nyår. Duktig kille som jag känner litegrann, hoppas han kan styra upp eventuell dålig organisation.
Johan>Du har daterat din berättelse 2010, inte 2012. Vilket gäller?
Oavsett så har de ny (svensk) tävlingsledare från nyår. Duktig kille som jag känner litegrann, hoppas han kan styra upp eventuell dålig organisation.
Quote from Funbeat user on 26 December 2012, 12:53Ursäkta, naturligtvis var det 2010. Jag tror nog att det har blivit bättre sedan dess. Det kunde knappast bli sämre.
Ursäkta, naturligtvis var det 2010. Jag tror nog att det har blivit bättre sedan dess. Det kunde knappast bli sämre.
Quote from Funbeat user on 27 December 2012, 14:00Min Maradebut gick i Oslo 2012. med minimal träning så klarade jag det. ganska flack bana på asfalt, motvind ibland och medvind ibland. Tyckte att vätskestationerna låg bra till och grymt med farthållaren som snackade på o peppade. Inte direkt någon störr
Min Maradebut gick i Oslo 2012. med minimal träning så klarade jag det. ganska flack bana på asfalt, motvind ibland och medvind ibland. Tyckte att vätskestationerna låg bra till och grymt med farthållaren som snackade på o peppade. Inte direkt någon störr
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 02:35Tusen tack för era svar!
Det verkar ju inte vara det bästa loppet;)
men som sagt, det är kanske bättre i år.
Kommer nog kolla runt på andra maror innan
jag anmäler mig till Oslo;) Tack, ha det gott!
Tusen tack för era svar!
Det verkar ju inte vara det bästa loppet;)
men som sagt, det är kanske bättre i år.
Kommer nog kolla runt på andra maror innan
jag anmäler mig till Oslo;) Tack, ha det gott!
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 11:51Varför inte springa Göteborgs Maraton som första lopp?
Är förvisso inte i september utan i början av oktober men man "slipper" åka långt.
Göteborgs Maraton är ett bra första lopp eftersom banan är mycket flack, nackdelen tycker jag är att man springer två
Varför inte springa Göteborgs Maraton som första lopp?
Är förvisso inte i september utan i början av oktober men man "slipper" åka långt.
Göteborgs Maraton är ett bra första lopp eftersom banan är mycket flack, nackdelen tycker jag är att man springer två
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 12:24Jag har sprungit Oslo halvmarathon och maran är ju två varv på den banan. Men eftersom jag sprungit så få lopp känner jag inte att jag kan komma med några kommentarer om hur bra det var, har ju inget att jämföra med. Däremot måste jag bara säga att om tan
Jag har sprungit Oslo halvmarathon och maran är ju två varv på den banan. Men eftersom jag sprungit så få lopp känner jag inte att jag kan komma med några kommentarer om hur bra det var, har ju inget att jämföra med. Däremot måste jag bara säga att om tan
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 17:06Ja och Oslo är ju inte precis rankad som den billigaste staden i världen. Skulle gissa att den ligger runt plats 7634 av 7634.
Ja och Oslo är ju inte precis rankad som den billigaste staden i världen. Skulle gissa att den ligger runt plats 7634 av 7634.
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 17:07Du har inte varit i Tokyo?
Du har inte varit i Tokyo?