Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:16Nej men jag blir väl tvungen att åka dit nu när det ingår i "The big major marathon".
Nej men jag blir väl tvungen att åka dit nu när det ingår i "The big major marathon".
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 23:35Var där och tittade i fjol men planlägger att ta den i höst.
2012 var det kallt och dåligt väder vilket gjorde att det var mycket färre åskådare än det brukar. Samma sak i sthlm eller?Bott tio år i norge nu och kan bara säga att SÅ dyrt behöver det inte
Var där och tittade i fjol men planlägger att ta den i höst.
2012 var det kallt och dåligt väder vilket gjorde att det var mycket färre åskådare än det brukar. Samma sak i sthlm eller?
Bott tio år i norge nu och kan bara säga att SÅ dyrt behöver det inte
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 21:17Göteborg marathon verkar så sjukt tråkigt! Till Särö och tillbaka typ, gånger två...
Bor i Gbg, vilket iofs skulle spara en massa transport, tid och pengar, men känns inte som en så rolig upplevelse.
Jag har bestämt mig för Budapest! 13okt. Spa med varma
Göteborg marathon verkar så sjukt tråkigt! Till Särö och tillbaka typ, gånger två...
Bor i Gbg, vilket iofs skulle spara en massa transport, tid och pengar, men känns inte som en så rolig upplevelse.
Jag har bestämt mig för Budapest! 13okt. Spa med varma
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 20:11Låter som ett klokt val. Budapest är vackert och jag har svårt att tro att de ska kunna dra en tråkig runda i en sådan stad. Och som du säger, badet är nog inte så dumt efteråt. Troligtvis är du ensam marathonlöpare att tänka på det 🙂
Låter som ett klokt val. Budapest är vackert och jag har svårt att tro att de ska kunna dra en tråkig runda i en sådan stad. Och som du säger, badet är nog inte så dumt efteråt. Troligtvis är du ensam marathonlöpare att tänka på det 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 20:16Johan: Jag hoppas det, så det inte blir så trångt i den varma bassängen 🙂
Johan: Jag hoppas det, så det inte blir så trångt i den varma bassängen 🙂