Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningOW tävling i Växjö
You need to log in to create posts and topics.

Det är nästan omöjligt att få funktionär efter midsommar till aug. Helgen efter midsommar innan Vansbro börja fylls upp med lopp. Jönköping, Luleå, och Lindes

Innan midsommar är inte så mycket bättre då många fira studenten.

Jag ställer upp på 1000m om det arrangeras den 1e Maj!

2012 var det 10grader varmt och det var skönt att simma då! 😀

Det behövs väl inte så mycket funktionärer till en simtävling för dom som anmäler sig borde vara simkunniga.

Och vid Göteborgvarvet behövs garanterat inte en enda funktionär i och med att alla löpare garanterat "kan springa".

Lars: Tävling är i aug. Finns redan en tävling runt sjön 1 maj. Tänkande är att man ska komplementera de lopp som redan finns i Växjö inte konkurrera

Jonas: ca 16-20st bero på banan och hur många man ska har i tävlings område.
Tävlingsledare
Tidtagnings

Oj, inte en enda simlärare alltså. Och ändå behövdes det ett gäng funktionärer. Där ser man. Eller vad säger du Jonas? 😉

Böj vinkla ut ihop!
Ett par flytbojer vore bra också.

Bra initiativ(t+)

Allt över 1 500 m är intressant för min del. Sedan beror det ju på om det krockar med ngt annat också.

Helst skulle jag se att det ligger på någonstans mellan 2 000 och 4 000 m för att vara riktigt intressant att åka ner från Stockholm

jag åter kommer i slutet av jan med mer information.

jag vill också ser om jag få lägga tävling på söndag den 11 aug så det inte krockar med alla andra tävling som är den 10 aug.

jag prata nu med Växjö City som driver karl-oskar dagarna och de ska ta fr

FYI
Riddarfjärssimningen är den 17 aug och har nu både 1609 och 2500 m.
http://riddarfjardssimningen.se/