Quote from Funbeat user on 21 December 2012, 13:43ja, jag känner till det, simmade i 2007 och sen simmade jag i Västerås dagen efter. Bra samarbete då man kunde resa ditt och köra två olika lopp på samma helg.
men jag ska var i Kalmar den helgen i år. har tänkte att köra sprint på torsdag och göra stu
ja, jag känner till det, simmade i 2007 och sen simmade jag i Västerås dagen efter. Bra samarbete då man kunde resa ditt och köra två olika lopp på samma helg.
men jag ska var i Kalmar den helgen i år. har tänkte att köra sprint på torsdag och göra stu
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 12:28Jag hoppas att har allt information på plats i slutet av feb.
men det ser mer och mer ut som vi kommer att har vår tävling lördag den 10 aug.
jag har varit i kontakt med Växjö Citysamverkan AB som driver Karl-Oskar dagarna och de har varit positiv till
Jag hoppas att har allt information på plats i slutet av feb.
men det ser mer och mer ut som vi kommer att har vår tävling lördag den 10 aug.
jag har varit i kontakt med Växjö Citysamverkan AB som driver Karl-Oskar dagarna och de har varit positiv till
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 17:251000 m + 3860 m låter jättebra tycker jag! Sen kan det kanske vara lite svårt rent praktiskt att göra en bana som är sådär exakt i antal meter, beroende på hur det ser ut längs med banan (start- och stoppplatser).
1000 m + 3860 m låter jättebra tycker jag! Sen kan det kanske vara lite svårt rent praktiskt att göra en bana som är sådär exakt i antal meter, beroende på hur det ser ut längs med banan (start- och stoppplatser).
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 17:023860 meter är en distans jag gärna skulle vilja prova på tävling. Det är bra inför framtiden att veta ungefär hur lång tid den tar.
3860 meter är en distans jag gärna skulle vilja prova på tävling. Det är bra inför framtiden att veta ungefär hur lång tid den tar.
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 17:10Men då vet du ju snarare exakt hur lång tid det tar.
Men då vet du ju snarare exakt hur lång tid det tar.
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 17:27Jo, det är klart 🙂
Men den tiden gäller ju bara just den dagsformen och under just de förhållandena. Det jag är ute efter är att få veta ungefär hur lång tid min simning skulle ta på en Ironman.
Jo, det är klart 🙂
Men den tiden gäller ju bara just den dagsformen och under just de förhållandena. Det jag är ute efter är att få veta ungefär hur lång tid min simning skulle ta på en Ironman.
Quote from Funbeat user on 7 February 2013, 19:41Nu har jag läste lite mer om Karl-Oskar och Kristina och fundera över 1850m som en av distanser eftersom de reste 1850 och tävling är under karla-Oskar dagarna
Nu har jag läste lite mer om Karl-Oskar och Kristina och fundera över 1850m som en av distanser eftersom de reste 1850 och tävling är under karla-Oskar dagarna
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 13:16ahhhhhhh du är så jäkla smart ryan:-)
Det är kanon ju!!!!
ahhhhhhh du är så jäkla smart ryan:-)
Det är kanon ju!!!!
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 16:40En Halv-Karl Oskar = 925m (eller runda upp till 1000m)
En (vanlig) Karl Oskar = 1850m (exact; tillräckligt nära en HIM distans)
En dubbel Karl Oskar = 3700m (eller runda up till en exact IM distance?)Then you have your motionär, challenge and super chal
En Halv-Karl Oskar = 925m (eller runda upp till 1000m)
En (vanlig) Karl Oskar = 1850m (exact; tillräckligt nära en HIM distans)
En dubbel Karl Oskar = 3700m (eller runda up till en exact IM distance?)
Then you have your motionär, challenge and super chal
Quote from Funbeat user on 26 February 2013, 23:26Kul idé! Alltid bra knyta upp det till något - super med både historia och klassiska distanser.
Kul idé! Alltid bra knyta upp det till något - super med både historia och klassiska distanser.