Quote from Guest on 27 June 2010, 20:01Därför skriver jag nu till alla er seriösa medlemmar på denna sajt och utmanar er på en Tour de Suede nästa sommar, start samma dag som Tour de France och att vi kör dagsetapper på 25 mil (ca) runt hela Sverige, ca 500 mil, m a o blir det ca 20 dagsetappe
Därför skriver jag nu till alla er seriösa medlemmar på denna sajt och utmanar er på en Tour de Suede nästa sommar, start samma dag som Tour de France och att vi kör dagsetapper på 25 mil (ca) runt hela Sverige, ca 500 mil, m a o blir det ca 20 dagsetappe
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:11Helt ok att andra gör det. Kan du inte dela in oss andra i deltävlingar? Chefen hemma skulle inte gokänna frånvaro i 20 dagar
Helt ok att andra gör det. Kan du inte dela in oss andra i deltävlingar? Chefen hemma skulle inte gokänna frånvaro i 20 dagar
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:17Helt rätt "på denna tråd" snackas en hel del, ha,ha. "25 mil på fyra timmar, de cyklisterna hittar du på touren....
Helt rätt "på denna tråd" snackas en hel del, ha,ha. "25 mil på fyra timmar, de cyklisterna hittar du på touren....
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:18Nej, rekordet är runt 50 Km/h i snitt på 20 mil.
Nej, rekordet är runt 50 Km/h i snitt på 20 mil.
Quote from Lena O on 27 June 2010, 20:18Oj! Det var länge sedan jag läste en sådan stötande inlägg här på Funbeat.
Har de redan tröttnat på dig i vikttråden?
Oj! Det var länge sedan jag läste en sådan stötande inlägg här på Funbeat.
Har de redan tröttnat på dig i vikttråden?
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:50Lite olyckligt formulerat bara?!?!?!?
TACK för knappen "Markera som ointressant"
Lite olyckligt formulerat bara?!?!?!?
TACK för knappen "Markera som ointressant"
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 20:50Är du bitter Roland? Vill man ha med sig folk på olika upptåg så kan man väl utmana lite ödmjukt.
Vart är alla snackisar som du pratar om?
Är du bitter Roland? Vill man ha med sig folk på olika upptåg så kan man väl utmana lite ödmjukt.
Vart är alla snackisar som du pratar om?
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:07Jag skall se på Tour de France under den tiden 😉
Jag skall se på Tour de France under den tiden 😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:26Selv jeg som ikke er helt Inne i alle betydninger av det Svenske språk, føler at dette var litt på kanten ironisk å nedlatende.
""" m a o kan en mycket duktig cyklist köra de 25 milen på 4 timmar """ :Har du ett forslag til navn på denne personen.??? En
Selv jeg som ikke er helt Inne i alle betydninger av det Svenske språk, føler at dette var litt på kanten ironisk å nedlatende.
""" m a o kan en mycket duktig cyklist köra de 25 milen på 4 timmar """ :Har du ett forslag til navn på denne personen.??? En
Quote from Funbeat user on 27 June 2010, 21:49Rätt avatar din clown. Tror du att en sån inledning sporrar eller utmanar? Personligen blir jag endast förolämpad och ska med glädje låta bli att delta i något som du någonsin deltar i.
Fåne!
Rätt avatar din clown. Tror du att en sån inledning sporrar eller utmanar? Personligen blir jag endast förolämpad och ska med glädje låta bli att delta i något som du någonsin deltar i.
Fåne!