Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 11:36Vilken var diskussionen?
Vilken var diskussionen?
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 12:45Håller med Linus.
Problemet i första inlägget är hur det är formulerat, inte själva innebörden.
Håller med Linus.
Problemet i första inlägget är hur det är formulerat, inte själva innebörden.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 18:32hej kära ni, som en del vet så har hag vissa problems med the alchoholic, and I am very sorry to say that yesterday I drank a whhole big bottle for my self and when I do that, I think i have a big problem, because then I want to be the biggest one in the
hej kära ni, som en del vet så har hag vissa problems med the alchoholic, and I am very sorry to say that yesterday I drank a whhole big bottle for my self and when I do that, I think i have a big problem, because then I want to be the biggest one in the
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 18:52Godtagen!
Godtagen!
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 18:56@ Roland: godtagen. Modigt av dig att beskriva din situation.
@ Roland: godtagen. Modigt av dig att beskriva din situation.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 19:25Roland mycke snack o liten verkstad.
Roland mycke snack o liten verkstad.
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 19:56Juha, det blir så när alkoholen tar över, förlåt!!!!
Juha, det blir så när alkoholen tar över, förlåt!!!!
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 20:54Man kan be om förlåtese det är en sak därimot att som mottagare acceptera den är något helt annat. Gå upp på taket med en dunkudde och en kniv, sprätt hål på kudden och låt fjädrarna segla iväg med vinden. Försök samla ihop fjädrarna, lika svårt är det få
Man kan be om förlåtese det är en sak därimot att som mottagare acceptera den är något helt annat. Gå upp på taket med en dunkudde och en kniv, sprätt hål på kudden och låt fjädrarna segla iväg med vinden. Försök samla ihop fjädrarna, lika svårt är det få
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 21:47(#)
(#)
Quote from Funbeat user on 28 June 2010, 23:40Tyckte att själva utmaningen var intressant och hade gärna hoppat på den. Men som mitt liv ser ut nu så betyder semester tillsammans med familjen mer för mig, så en sån lång utmaning får jag göra någon längre fram i livet. Dock har jag ju börjat att plane
Tyckte att själva utmaningen var intressant och hade gärna hoppat på den. Men som mitt liv ser ut nu så betyder semester tillsammans med familjen mer för mig, så en sån lång utmaning får jag göra någon längre fram i livet. Dock har jag ju börjat att plane